سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، فصل گذشته برای تیم فنرباغچه ترکیه به میدان رفت. معروف اگرچه فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آمد، اما در نهایت مسئولان فنرباغچه تصمیم گرفتند که قرارداد این پاسور ایرانی را تمدید نکنند تا او از جمع آنها جدا شود. در حالی که […]

- یک معمای بزرگ‌ دیگر درباره سعید معروف و تیم ملی

سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، فصل گذشته برای تیم فنرباغچه ترکیه به میدان رفت. معروف اگرچه فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آمد، اما در نهایت مسئولان فنرباغچه تصمیم گرفتند که قرارداد این پاسور ایرانی را تمدید نکنند تا او از جمع آنها جدا شود.

در حالی که رقابت‌های باشگاهی در والیبال اروپا آغاز شده و برخی از آنها نیز در روزهای آتی شروع خواهد شد، یک علامت سوال بزرگ در رابطه با سعید معروف وجود دارد. کاپیتان و پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران هنوز تیم باشگاهی جدیدش را انتخاب نکرده و همین موضوع باعث شده که شایعات عجیبی در رابطه با سعید معروف مطرح شود. اینکه ممکن است معروف حتی به خداحافظی از والیبال فکر کند یا انتخاب تیم جدید خود را به تعویق بیندازد.

معروف در حالی هنوز تیم باشگاهی جدید خود را انتخاب نکرده که اخیرا فدراسیون والیبال و در راس آنها محمدرضا داورزنی برای بازگشت او به تیم ملی چراغ سبز نشان داده‌اند و باید دید که آیا این اتفاق رقم خواهد خورد یا خیر؛ والیبال ایران سال آینده چند بازی حیاتی و مهم را در مقدماتی لیگ ملت‌ها پیش رو خواهد داشت و باید با تمام توان پا به این تورنمنت بگذارد تا بتوانیم اندک شانس صعود به المپیک را زنده نگه داریم و برای رسیدن به پاریس تلاش کنیم.

منبع: خبـر ورزشی