پیش از این نوشته بودیم فردی با جلب اعتماد بین بازیکنان پرسپولیس با وعده این‌که می‌تواند ماشین خارجی با شرایط مناسب برای آن‌ها تهیه کند، از برخی از اعضای تیم پول می‌گیرد و اتفاقا برای دو، سه نفری هم این ماشین‌ها را تهیه می‌کند اما بعد از این اعتمادسازی، بقیه افراد ماشینی تحویل نمی‌گیرند و […]

- مربی استقلال در صف مال‌باختگان پرسپولیسی/ کلاهبرداری ۷۰میلیارد تومانی از علی دایی؟

پیش از این نوشته بودیم فردی با جلب اعتماد بین بازیکنان پرسپولیس با وعده این‌که می‌تواند ماشین خارجی با شرایط مناسب برای آن‌ها تهیه کند، از برخی از اعضای تیم پول می‌گیرد و اتفاقا برای دو، سه نفری هم این ماشین‌ها را تهیه می‌کند اما بعد از این اعتمادسازی، بقیه افراد ماشینی تحویل نمی‌گیرند و فرد کلاهبردار متواری می‌شود.

تقریبا ۸ نفر درگیر این ماجرا شده‌اند که البته برخی از این بازیکنان اکنون در پرسپولیس نیستند. ضمن این‌که ماجرا برای دو سال پیش است. مبالغی هم که بازیکنان از دست داده‌اند رقم‌های متفاوتی دارد که روی هم نزدیک به ۳۰میلیارد تومان می‌شود.

مسئله‌ای که باعث شده تا بازیکنان درگیر این پرونده امروز از آن متعجب شوند، رسانه‌ای شدن این خبر بعد از ماجرای اعتصاب هفته گذشته سرخ‌پوشان است. درست است که برخی از اعضای پرسپولیس در این زمینه مالباخته شده‌اند اما ماجرای اعتصاب اخیر آن‌ها ربطی به این پرونده ندارد و آن‌ها از صحبت‌های اخیر برخی از مدیران تیم در ماه‌های اخیر ناراحت بودند و این‌که بابت پرداخت آپشن‌های قراردادشان اقدامی نمی‌شود.

در همین ارتباط اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که فرد موردبحث از یکی از چهره‌های نامدار ورزش و کشور هم عدد هنگفتی کلاهبرداری کرده بود که مدتی نیز با پیگیری او بازداشت بود اما بعدا با وساطت رفقای مشترک و با قول بازگرداندن مبالغ از زندان آزاد شد اما دوباره ناپدید شده است.

جالب می‌شود وقتی بدانید که شنیدیم یکی از مالباختگان فرد شیاد، علی دایی چهره تاریخی و اسطوره فوتبال ایران بوده است. ظاهرا این فرد کلاهبردار رقمی حدود ۷۰میلیارد تومان (!) از علی دایی دریافت کرده و متواری شده است.

جالب‌تر اما کلاهبرداری ۳میلیارد تومانی از حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام و مربی کنونی استقلال است. تعجب نکنید! رجبی، داماد کمال کامیابی‌نیا کاپیتان سابق پرسپولیس است در نتیجه این آشنایی از طریق بازیکنان پرسپولیس صورت گرفته و به فرد شیاد اعتماد کرده است.

گفته می‌شود محدوده کلاهبرداری این فرد به بازیکنان پرسپولیس و نفرات مورد اشاره خلاصه نشده و شامل افراد دیگری می‌شود و مراجع انتظامی پیگیر دستگیری مجدد او هستند.

منبع: خبـر ورزشی