به گزارش زیرنویس، داود منظور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگار ایرنا از نهایی شدن لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تا پایان آبان ماه خبر داد. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره مطالبات  گندمگاران گفت که عمده مطالباتشان را پرداخت کردیم و مختصری مانده که تا پایان مهرماه […]

به گزارش زیرنویس، داود منظور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگار ایرنا از نهایی شدن لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تا پایان آبان ماه خبر داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره مطالبات  گندمگاران گفت که عمده مطالباتشان را پرداخت کردیم و مختصری مانده که تا پایان مهرماه پرداخت  می‌شود.

منظوردرباره بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: طبق قانون و بر اساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس امسال باید  بودجه را دومرحله‌ای بدهیم که مرحله اول کلیات و تبصره  و ارقام کلی جداول بودجه هاست و باید تا ابتدای آبان ماه به مجلس تحویل داده شود و  این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: نظر رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه گنجاندن  قانون برنامه هفتم در لایحه بودجه است و به همین جهت بنا شد که ما منتظر باشیم نسخه لایحه را بعد از اینکه برنامه  هفتم در مجلس تصویب شد، جمع بندی و به مجلس ارسال کنیم. با این شرایط تا پایان آبان ماه این کار را انجام بدیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ما چهار روش برای قیمت گذاری محصولات کشاورزی  داریم که این چهار روش به قیمت‌ نهایی رسیده که احتمالا  از بین این‌ها کمیسیون جمع بندی می کند و ما هم یک عضو آن هستیم. اما در نهایت وزارت جهاد باید قیمت را ابلاغ کند و به نظر می رسدکه در حال بررسی نهایی هستند.

منبع خبر: رکنـا