انگلیس صعود کرد و ایتالیا را به برزخ فرستاد
انگلیس صعود کرد و ایتالیا را به برزخ فرستاد

مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب هم پیگیری شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن میزبان ایتالیا بود که با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت. در این مسابقه ایتالیا  نمایش بسیار ضعیفی داشت، اما توانست گل اول مسابقه را بر خلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۵ […]

- انگلیس صعود کرد و ایتالیا را به برزخ فرستاد

مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب هم پیگیری شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن میزبان ایتالیا بود که با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت.

در این مسابقه ایتالیا  نمایش بسیار ضعیفی داشت، اما توانست گل اول مسابقه را بر خلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۵ با ضربه اسکاماکا به ثمر برساند. در ادامه، اما دی لورنزو مدافع آتزوری در دقیقه ۳۱ بر روی بلینگام خطای پنالتی مرتکب شد و هری کین گل تساوی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم مهمان کرد.

در نیمه دوم هم رشفورد و هری کین گل‌های دیگری برای سه شیر‌ها به ثمر رساندند تا در نهایت انگلیس مثل بازی رفت، ایتالیا را شکست دهد و صعودش را به یورو ۲۰۲۴ آلمان قطعی کند.   ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی یورو، حالا ممکن است با این شکست در جام ملت‌های اروپای بعدی حاضر نباشد و آن‌ها با ۱۰ امتیاز پشت سر اوکراین ۱۳ امتیازی در رتبه سوم گروه قرار گرفتند. اوکراینی که امشب سه بر یک مالت را شکست داد تا در یک قدمی صعود قرار بگیرد. البته اوکراین یک بازی بیشتر از ایتالیا دارد و بازی آخرش با ایتالیا برای دو تیم مرگ و زندگی خواهد بود.

در گروه G صربستان سه بر یک مونته نگرو را از پیش رو برداشت و مصاف لتونی و مجارستان با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در جدول این گروه تیم‌های مجارستان و صربستان با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

در گروه H دانمارک دو بر یک سن مارینو را مغلوب کرد، قزاقستان دو بر یک فنلاند را شکست داد و اسلواکی هم با یک گل ایرلند شمالی را شکست داد. با پایان همه مسابقات این گروه، تیم‌های اسلواکی و دانمارک هر دو با ۱۹ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند و راهی یورو شدند.

باشگاه خبرنگاران