به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد، مجید حق‌جو گفت: ۱۵ شرکت کننده در رشته صافکاری و ۹ شرکت کننده در رشته نقاشی خودرو از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات حضور یافته و به رقابت پرداختند. وی با اشاره به حضور فنی کاران ۹ استان کشور در یزد برای شرکت در این دوره از مسابقات اظهار […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد، مجید حق‌جو گفت: ۱۵ شرکت کننده در رشته صافکاری و ۹ شرکت کننده در رشته نقاشی خودرو از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات حضور یافته و به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به حضور فنی کاران ۹ استان کشور در یزد برای شرکت در این دوره از مسابقات اظهار کرد: برگزاری رقابت های فنی و حرفه ای با حمایت مراکز آموزشی خصوصی با جدیت دنبال می شود که این مسابقات نیز با همکاری مرکز آموزشی تکنو صاف برگزار شد.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت در استان یزد نیز گفت: با اشاره به پیشینه برگزاری این رقابت‌ها در کشور و استان یزد اظهار داشت: با برگزاری این مسابقات تلاش می کنیم تا نخبگان رشته های مختلف را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

جلال میرجلیلی با بیان اینکه این مسابقات برای شرکت کنندگان زیر ۲۲ سال برگزار می شود، عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها دو نفر از استان یزد در رشته صافکاری و نقاشی با دیگر رقبای خود از ۸ استان دیگر به رقابت می پردازند..

وی اظهار کرد: برگزیدگان این دوره از رقابت ها در اردوی آمادگی آذرماه که به منظور شرکت در مسابقات جهانی تدارک دیده شده است، شرکت خواهند کرد.

محمد مرجانی، مدیر آموزشگاه تکنو صاف استان یزد نیز در این نشست به بیان تجربیات خود از فعالیت در رشته صافکاری و نقاشی پرداخت و عنوان کرد: این مجموعه بزرگترین مجموعه تولیدی در زمینه ابزار آلات به‌روز صافکاری در کشور است و محصولات خود را به سایر کشور نیز صادر می کند.

گفتنی است؛ حمایت مالی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت بر عهده آموزشگاه پنجه طلا و مجموعه تکنوصاف است.

یزد/ سمیه گلابگیریان

منبع خبر: رکنـا