به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل در محل ساختمان مرکزی باشگاه تشکیل جلسه داد. از مسائل مطرح شده در این نشست، همفکری و بررسی راهکارهای ارائه شده برای تأمین منابع مالی جهت پرداخت بخشی از آپشن‌های قراردادی فصل گذشته بود که […]

- پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی تایید شد / مدیران پرسپولیس به دنبال غرامت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل در محل ساختمان مرکزی باشگاه تشکیل جلسه داد.

از مسائل مطرح شده در این نشست، همفکری و بررسی راهکارهای ارائه شده برای تأمین منابع مالی جهت پرداخت بخشی از آپشن‌های قراردادی فصل گذشته بود که با قهرمانی‌های سرخپوشان محقق شد.

حاضران در جلسه همچنین بررسی موضوع طرح «حفاظت از بازیکنان فیفا» را در دستور کار داشتند که بر اساس آن باشگاه‌ها در صورت مصدومیت بازیکنان در رقابت‌های ملی از فیفا غرامت دریافت خواهند کرد. با توجه به این که تحقق این امر منوط به انجام اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال ایران است، در این نشست مقرر شد باشگاه، بررسی‌های لازم را در این ارتباط به انجام برساند و در صورت فراهم بودن امکان این امر، اقدامات مقتضی را با توجه به آسیب‌دیدگی پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلی گنجی و احتمال دوری چند ماهه وی از میادین و بازی‌های پرسپولیس به انجام برساند.

از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، مسائل مربوط به میزبانی از باشگاه استقلال تاجیکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا بود.

پرسپولیس به دنبال دریافت غرامت بابت مصدومیت بازیکن تیم ملی

منبع: ایسـنا