برگزاری مجمع عمومی انجمن واردکنندگان برنج ایران
برگزاری مجمع عمومی انجمن واردکنندگان برنج ایران

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن واردکنندگان برنج ایران روز چهارشنبه ٢۶ مهرماه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

 

به گزارش زیرنویس، در ابتدای این نشست کریم اخوان رییس هیئت مدیره انجمن ضمن قدردانی از حمایت و همراهی اعضا در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه در طول یک سال گذشته ١۴ عضو جدید به جمع اعضای انجمن واردکنندگان برنج ایران اضافه شدند و حالا مجموعا با ٩٣ عضو یکی از تشکل های تاثیرگذار در حوزه تامین امنیت غذایی کشور به شمار می رود. ما در این مدت تلاش کردیم با حمایت و همراهی اعضای محترم هیئت مدیره در مسیر حل موانع و مشکلات گام برداریم.

برگزاری مجمع عمومی انجمن واردکنندگان برنج ایران

موضوع تامین ارز و ثبت سفارش از اصلی ترین مسائل و چالش های انجمن در این یک سال به شمار می رفت که رایزنی و تلاش گسترده ای در این بخش انجام شد.
در ادامه نشست مجمع عمومی که با حضور نماینده اتاق بازرگانی برگزار شد، گزارش عملکرد هیئت مدیره و صورت‌های مالی ارائه شده و با رای گیری از اعضا به تصویب رسید.
انتخاب بازرس اصلی و علی البدل نیز در بخش پایانی مجمع در دستور کار قرار گرفت که ابوذر قلندری بر اساس اکثریت آرای اعضا به عنوان بازرس اصلی و علی اکبر آذری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

برگزاری مجمع عمومی انجمن واردکنندگان برنج ایران

گفتنی است انجمن واردکنندگان برنج ایران به عنوان تنها انجمن رسمی مورد پذیرش اتاق بازرگانی ایران در صنعت برنج فعالیت خودش را از سال ١٣٩٢ آغاز کرده و در تامین دومین کالای اساسی کشور و تنظیم بازار نقش مهمی بر عهده دارد.

منبع: خبـرآنلاین