به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «علیرضا یوسفی» ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان درباره شرایط مصدومیت خود اظهار داشت: شرایط مصدومیتم کامل برطرف نشده اما باز بهتر از قبل شده است. اکنون حدود یک ماه است تمرین میکنم تا برای رقابت های جوانان در ماه آینده آماده شوم تا در آنجا وزنه‌های خوبی بزنم. […]

 

//
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «علیرضا یوسفی» ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان درباره شرایط مصدومیت خود اظهار داشت: شرایط مصدومیتم کامل برطرف نشده اما باز بهتر از قبل شده است. اکنون حدود یک ماه است تمرین میکنم تا برای رقابت های جوانان در ماه آینده آماده شوم تا در آنجا وزنه‌های خوبی بزنم. با توجه به مصدومیتی که دست به گریبان هستم صد درصد آماده نیستم هر چند خودم فکر می کنم در حد طلای جوانان بتوانم با این رکوردها برسم. البته با این شرایطی که دارم برنامه و هدفی برای شکستن رکورد جهان ندارم.

وی درباره عدم حمایت ها در قائمشهر افزود: شرایط حمایت در قائمشهر پایین تر از صفر است.‌ زیرا پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا برعکس آن چیزی که فکر می کردیم عمل شد و مسئولان نگاه چندانی به سرمایه استانی خود ندارند. در صورتی که باید وضعیت همه جوره مطلوب باشد تا یک ورزشکار بدون دغدغه برای شهرش افتخار کسب کند.تجهیزات استانم برا سی ساله گذشته و فرسوده و هیچ اقدامی برای نوسازی آن نشده است‌.

یوسفی درباره شرایط تمرینی خود عنوان کرد: جایی که در آنجا تمرین می کنم باشگاه ورزشی است و از اختیار فدراسیون خارج اما قول داده‌اند تا شرایط بهتری به وجود بیاورند. برعکس هیات وزنه برداری که همه جوره نگاه مثبتی به من دارند، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان چندان به فکر من نیستند. تمام فکر و ذهن آنها رسیدگی صد درصدی به فوتبال است.

 

منبع: ایسـنا