به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در سه هفته گذشته خبر داد. پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان رباط کریم سرهنگ “علی زنگنه” گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف از تعداد […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در سه هفته گذشته خبر داد.

پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان رباط کریم

سرهنگ “علی زنگنه” گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف از تعداد ۸۵ واحد صنفی اعم از طلافروشی ها،نمایشگاه های اتومبیل، قهوه خانه ها و گیم نت بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران انتظامی به واحدهایی که موازین و مقررات آیین نامه اماکن عمومی را رعایت نمی کردند، تذکرات و اخطارهای لازم را صادر کردند که در همین راستا ۳۵ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با۱۱فقره سرقت در”شهریار”

فرمانده انتظامی شهرستان “شهریار” از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۱فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “پیمان فتاحی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر با چهره مشکوک در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شده و موفق به دستگیری متهم می شوند.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

کشف ۴۴دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در شهرستان رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از اجرای طرح ۷ روزه مبارزه با سرقت و کشف ۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ “علی زنگنه” فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در این خصوص اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، به مدت یک هفته در شهرستان رباط کریم اجراء شد .

وی ادامه داد: اجرای این طرح در شهرستان رباط کریم نتایج خوبی به دنبال داشت که در این خصوص می توان به کشف ۴۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تاکید کرد: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند تا سارقان به این وسایل دسترسی آسانی نداشته باشند.

سرهنگ زنگنه خاطرنشان کرد: از رها کردن خودروهای شخصی در خیابان ها و معابر بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده تا حد امکان خودداری و از پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

توقیف خودروی حامل مغز بادام قاچاق در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از توقیف یک دستگاه خودروی پراید وانت حامل ۱۸ کیسه مغز بادام قاچاق خبر داد.

سرهنگ “مجید عسکری نیا” بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان بهارستان به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۸کیسه مغز بادام به مقدار ۷۰۰کیلوگرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۵ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند، گفت: در این خصوص راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بر عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا