به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال «هدایت ممبینی» درحاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران در پاسخ به این سوال که آیا خودش تاکنون پلی‌استیشن بازی کرده است، اظهار داشت: خیر. البته برای فرزندانم خریده‌ام و خودم هم تلاش کردم یاد بگیرم، اما کار سختی است. […]

 

هدایت ممبینی: روند بازی‌های ایران در اردن بسیار امیدوارکننده بود
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال «هدایت ممبینی» درحاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران در پاسخ به این سوال که آیا خودش تاکنون پلی‌استیشن بازی کرده است، اظهار داشت: خیر. البته برای فرزندانم خریده‌ام و خودم هم تلاش کردم یاد بگیرم، اما کار سختی است. از سر ما گذشته است. البته دوره ما به آتاری و گیمز می‌خورد.

وی افزود: تیم ملی فوتبال EGAME فدراسیون فوتبال در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر در کنار تیم ملی فوتبال حضور پیدا می‌کند. نفرات در حال انتخاب هستند. در این دوره از مسابقات ۱۲۸ نفر از بهترین‌های رنکینگ کشور شرکت کرده‌اند. با ۳ بازیکن و یک سرمربی این تیم همزمان با تیم ملی فوتبال عازم مسابقات می‌شود و ۳ روز در این تورنمنت شرکت می‌کند. امیدوارم جذابیت‌های این بازی سبب شود گام موثری در رشد و توسعه‌اش داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بچه‌های ما در رنکینگ بین‌المللی جایگاه خوبی دارند و امیدوارم در جام ملت‌ها نیز موفق باشند. با توجه به برنامه‌ریزی AFC امیدواریم برنامه امروز و سایر برنامه‌های فدراسیون در این حوزه شروع خوبی برای توسعه و رشد این رشته باشد.

ممبینی با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال در تورنمنت اردن، گفت: مسابقات اردن جزو تورنمنت‌های خوب آسیا بود که با حضور قطر قهرمان دوره قبلی جام ملت‌ها، اردن و عراق برگزار شد. تمام این تیم‌ها پتانسیل خوبی در آسیا دارند. روند بازی‌های ایران بسیار امیدوارکننده بود و دوستان در فیفادی‌های اخیر و تمرینات زحمات زیادی کشیده‌اند. کادرفنی نیز توانسته به ترکیب اصلی نزدیک‌تر شود. امیدواریم در فرصت ۱۰۰ روزه تا جام ملت‌ها این روند رو به رشد را توسعه داده و جام ملت‌های خیلی خوبی داشته باشیم.

 

منبع: ایسـنا