یک تبعه افغانستانی، هموطنش را در غرب تهران کاردآجین کرد
یک تبعه افغانستانی، هموطنش را در غرب تهران کاردآجین کرد

پایگاه خبری پلیس نوشت: سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در غرب استان تهران و دریافت این خبر، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی جسد مقتول آثار ضربات متعدد چاقو […]

- یک تبعه افغانستانی، هموطنش را در غرب تهران کاردآجین کرد

پایگاه خبری پلیس نوشت: سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در غرب استان تهران و دریافت این خبر، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی جسد مقتول آثار ضربات متعدد چاقو روی شانه، سینه و کمر مقتول مشاهده و پس از آن طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ ۲ مرد پس از درگیری در کشور افغانستان به دلایل شخصی به ایران مهاجرت می‌کنند و با توجه به اینکه این دو کماکان با هم مشکل داشتند، قاتل شبانه به سراغ مقتول رفته و وی را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با توجه به اینکه متهم پس از ارتکاب قتل متواری شده سریعا تحقیقات خود را شروع کردند و بدست آوردند که قاتل خود را به یکی از کلانتری‌های غرب تهران معرفی و سپس کارآگاهان وی را به اداره دهم پلیس انتقال دادند.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه متهم صراحتا به ارتکاب قتل معترف شد عنوان کرد: قاتل در بخشی از صحبت هایش اقرار داشت که با مقتول در گذشته مشکلات شخصی داشته و پس از اینکه به ایران مهاجرت می‌کنند مخفیگاه مقتول را شناسایی و به همراه یک نفر دیگر به سراغ وی رفته و او را به قتل می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: کارآگاهان نیز در ادامه با استفاده از فنون بازجویی مخفیگاه همدست قاتل را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم انتقال دادند.

سردار ولیپور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان صراحتا به ارتکاب جرم معترف شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به زندان انتقال یافتند.

منبع: اطلاعات انلاین