حزب‌الله لبنان: موضع صهیونیستی «مالکیه» را هدف قرار دادیم
حزب‌الله لبنان: موضع صهیونیستی «مالکیه» را هدف قرار دادیم

حزب‌الله لبنان: موضع صهیونیستی «مالکیه» را هدف قرار دادیم

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت موضع صهیونیستی مالکیه را هدف قرار داده‌اند.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قراردادن موضع صهیونیستی مالکیه توسط رزمندگان حزب‌الله خبر داد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد: در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در لبنان، یگان‌های شهید محمود بیز و شهید مهدی عطوی مقاومت اسلامی، عصر امروز چهارشنبه موضع صهیونیستی المالکیه را مورد هجوم قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: هجوم به موضع صهیونیستی المالکیه با استفاده از سلاح‌های موشکی و رگبار انجام شد و این موضع به صورت مستقیم هدف قرار داده شد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: بر اثر این حمله تعدادی از نظامیان مورد هدف قرار گرفتند و بخش زیادی از تجهیزات فنی نیز ویران شد.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد: موضع رویسات العلم در تپه‌های کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا با موشک و سلاح‌های مختلف از جمله سلاح ۵۷ میلی‌متری هدف قرار گرفته شد. این اقدام به آسیب‌های مستقیم در میان دشمن انجامید.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان موضع الطحیات را برای دومین بار در روز جاری گلوله‌باران کرده و به نظامیان و تجهیزات صهیونیستی آسیب قطعی وارد کرده است.

رسانه‌های عبری نیز اذعان کردند که طی روز جاری ۱۰ موشک ضدزره از اراضی لبنان به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.

منبع: مـهر