بیانیه فدراسیون هندبال در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین
بیانیه فدراسیون هندبال در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین صادر کرد.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون هندبال با انتشار بیانیه‌ای از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد.

متن بیانیه فدراسیون هندبال به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

 و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعراء)

پس از قریب به ۷۵ سال از عمر منحوس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این جرثومه فساد به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادردرمان و… را در کسری از ثانیه به خاک و خون کشیده است.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم، دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند و یا با تغییر صحنه جنگ، جای «شهید» و «جلاد» را عوض و رژیم اشغالگر را بعنوان مظلوم معرفی می‌کنند.

ما در فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران اقدامات سخیف و ضد بشری رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است، محکوم می‌نماییم و اعلام می‌داریم که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.»

منبع: ایسـنا