پشت پرده جواب رد جلال الدین ماشاریپوف به پیشنهاد استقلال
پشت پرده جواب رد جلال الدین ماشاریپوف به پیشنهاد استقلال

جلال الدین ماشاریپوف هافبک و کاپیتان تیم ملی ازبکستان یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام برای حضور در ترکیب آبی پوشان بود اما در نهایت راهی یک تیم یونانی شد.

 

به گزارش زیرنویس، جلال الدین ماشاریپوف بعد از حضور ستاره ها در النصر مجبور به ترک این تیم شد و با این که چند ماهی تیم نداشت، هم چنان از سوی سرمربی تیم ملی ازبکستان به اردوی این تیم دعوت می شد و در بازی های دوستانه بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست.

بعد از بازی دوستانه ازبکستان در برابر مکزیک که با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت، بحث حضور این بازیکن در تیم استقلال جدی شد و جواد نکونام به طور رسمی خواهان بخدمت گیری این بازیکن شد اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد راهی یک تیم یونانی شود.

خبرهای رسیده نشان می دهد، رفتار باشگاه استقلال با آمانوف موجب شد تا جلال الدین ماشاریپوف به پیشنهاد استقلال نه بگوید و راهی تیم یونانی شود. او هم چنین مطلع شده بود که استقلال به دلیل نزدیک شدن به سقف قرارداد نمی تواند قرارداد بازیکنان خارجی را ثبت کند. همان طور که قرارداد بلانکو هم ثبت نشده است. او خوب می دانست اگر قرار باشد در استقلال هم بازی نکند، در آستانه جام ملت ها پیراهن تیم ملی ازبکستان را هم از دست می دهد و در نهایت تصمیم گرفت راهی یک تیم یونانی شود.

استقلال بعد از اینکه نتوانست این بازیکن را بخدمت بگیرد، رای به بازگشت امید حامدی فر داد.

منبع: خبـر ورزشی