آبی‌پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی/ نبرد ۲ تیم ته جدولی در دربی اهواز
آبی‌پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی/ نبرد ۲ تیم ته جدولی در دربی اهواز

  در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال، ۲ دیدار در  روز جمعه برگزار می‌شود که تیم استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال هوادار است و تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در دربی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال – هوادار / روز جمعه ساعت ۱۸ تیم فوتبال استقلال به خاطر کسر […]

 

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال، ۲ دیدار در  روز جمعه برگزار می‌شود که تیم استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال هوادار است و تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در دربی اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

استقلال – هوادار / روز جمعه ساعت ۱۸

تیم فوتبال استقلال به خاطر کسر یک امتیاز از پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

شاگردان نکونام می‌خواهند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم هوادار را بگیرند تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال تثبیت کنند و دل طرفداران خود را شاد کنند.

وضعیت تیم فوتبال استقلال با صدور کارت بازی امید حامدی فر و بازگشت آرمین سهرابیان  بهتر از قبل شده است و مدیریت باشگاه تلاش می‌کند کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شود تا او بتواند برای آبی پوشان بازی کند. البته پیمان بابایی نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این دیدار به زمین مسابقه برود.

در آن طرف، تیم فوتبال هوادار با هدایت محمود فکری در فصل جاری نتایج خوبی نگرفته است و با ۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم هوادار تاکنون ۵ بار به طور رسمی برابر تیم استقلال بازی کرده است که هر ۵ بازی به سود آبی پوشان به پایان رسیده است.

شاگردان فکری می‌خواهد طلسم ناکامی‌های خود را برابر تیم استقلال بشکنند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور  حریف خود دارند.

آخرین دیدار ۲ تیم در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل گذشته با برتری  ۶ بر یک استقلال به پایان رسید. به نظر نمی‌رسد که آبی پوشان پایتخت برای کسب ششمین برد خود برابر هوادار کار سختی داشته باشند، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و استقلالی‌ها نباید حریف خود را دستکم بگیرند.

محمود فکری سابقه سرمربیگری در تیم استقلال را دارد و سیروس دین محمدی و سعید لطفی ۲ بازیکن سابق استقلال هم دستیاران او هستند و در بازی روز جمعه شاهد جدال استقلالی‌های سابق با آبی پوشان فعلی هستیم.

البته جدال نکونام و فکری مربیان استقلالی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. این ۲ مربی زمانی که نکونام سرمربی فولاد بود با هم درگیری لفظی داشتند، اما این ۲ تیم در ابتدای فصل در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و اختلاف بین این ۲ مربی از بین رفت.

محمود فکری به خوبی می‌داند که در صورت باخت برابر تیم استقلال جایگاهش لرزان می‌شود به خاطر همین همه تلاش خود را می‌کند که در این بازی امتیاز بگیرد.

فولاد- استقلال خوزستان/ روز جمعه ساعت ۱۹

دربی اهواز  بین تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان  روز جمعه ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار می‌شود. این تیم همشهری در شرایطی  به مصاف یکدیگر می‌روند که وضعیت بحرانی در جدول رده بندی دارند.

تیم فولاد خوزستان با ۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم استقلال خوزستان هم با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی ایستاده است. هر ۲ تیم به برد در این بازی نیاز مبرم دارند تا از انتهای  جدول فرار کنند.

هر ۲ تیم اهوازی عملکرد ضعیفی در فصل جاری داشتند و تیم استقلال خوزستان رنگ برد را تاکنون ندیده است و این تیم می‌خواهد با برتری در دربی اهواز  نوار ناکامی‌های خود را قطع کند و  اولین برد خود را جشن بگیرد. در آن طرف، تیم فولاد از ۵ بازی فقط یک برد و ۴ شکست دارد و این تیم هم می‌خواهد از میزبانی خود بهره ببرد و دل هواداران خود را با برد همشهری خود شاد کند.

باشگاه خبرنگاران