دلیل تصمیم عجیب گل‌محمدی؛ پرسپولیس چرا اعتراض نکرد؟
دلیل تصمیم عجیب گل‌محمدی؛ پرسپولیس چرا اعتراض نکرد؟

باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی می توانست به زمان بازی این تیم مقابل پیکان اعتراض کند.

 

به گزارش زیرنویس، پرسپولیس درحالی امروز باید به مصاف پیکان برود که این تیم با خیل مصدومان مواجه شده و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم نمی توانند در این بازی به میدان بروند. به غیر از سرلک، سلمانی و امیری، عالیشاه و پورعلی گنجی جدیدترین مصدوم پرسپولیس است که به طور حتم به بازی مقابل پیکان نمی رسد. مشکل بعدی پرسپولیس خستگی نفرات ملی پوش این تیم مثل بیرانوند و کنعانی زادگان است.

آنها سه شنبه شب در بازی تیم ملی مقابل قطر به میدان رفتند و چهارشنبه بلافاصله بعد از رسیدن به تهران، راهی قزوین شدند. این درحالی است که بازی پرسپولیس و پیکان در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت نسبت به دیدار تیم ملی برگزار می شود و این موضوع حتی می توانست با اعتراض باشگاه پرسپولیس روبه رو شود. قوانین فیفا می گوید بین آخرین بازی ملی و از سر گیری بازی های باشگاهی حداقل ۴۸ ساعت باید زمان باشد تا بازیکنان آسیب کمتری ببینند. اما چرا یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراضی نکردند؟

شنیده ها حاکی از آن است که چون پرسپولیس سه شنبه هفته آینده باید در یک بازی حساس و تعیین کننده به مصاف استقلال تاجیکستان برود، گل محمدی می خواهد فرصت کافی برای ریکاوری بازیکنانش بعد از بازی با پیکان را داشته باشد و به همین دلیل با برگزاری بازی تیمش مقابل پیکان در روز پنجشنبه موافقت کرد.

منبع: خبـر ورزشی