نیمار به دلیل پارگی رباط صلیبی قدامی و مینیسک پایش در حین بازی برای برزیل، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. این بازیکن ۳۱ ساله در نیمه اول شکست ۲-۰ برزیل مقابل اروگوئه پس از درگیری با نیکلاس دلاکروز برای گرفتن توپ، به زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. گفته می‌شود که […]

- ملاقات مهم و بزرگ در عربستان هیچ و پوچ شد/ رونالدو این ستاره را نمی بیند

نیمار به دلیل پارگی رباط صلیبی قدامی و مینیسک پایش در حین بازی برای برزیل، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. این بازیکن ۳۱ ساله در نیمه اول شکست ۲-۰ برزیل مقابل اروگوئه پس از درگیری با نیکلاس دلاکروز برای گرفتن توپ، به زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. گفته می‌شود که نیمار ممکن است تا پایان فصل از میادین دور باشد.

الهلال با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «در معاینات پزشکی مشخص شد که نیمار جونیور بازیکن الهلال از ناحیه رباط صلیبی و غضروف دچار پارگی شده و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. قوی‌تر برگرد.»

مشخص نیست نیمار چه مدت از بازی دور خواهد بود، اما مهاجم سابق بارسلونا بدون شک دیدار حساس الهلال مقابل النصر کریستیانو رونالدو در ماه دسامبر را از دست خواهد داد. الهلال همچنین قرار است در اواخر این ماه به مصاف الاهلی برود که روبرتو فیرمینو و ریاض محرز را در میان سایرین در اختیار دارد.

پس از شکست برزیل در مقدماتی جام‌جهانی در اروگوئه، کاپیتان کاسمیرو به گلوبو گفت: «امیدواریم مصدومیتش جدی نباشد. او بازیکن مهمی برای ما است؛ ما او را بسیار دوست داریم. او از مصدومیت‌های زیادی رنج می‌برد و زمانی که شروع به سرعت گرفتن می‌کند دوباره مجروح می‌شود.»

نیمار همچنین باید خود را به کوپا آمریکای تابستان آینده که از ۲۰ ژوئن تا ۱۴ جولای در ایالات متحده برگزار می‌شود، برساند. او پس از انتقال ۷۷ میلیون پوندی از پاری‌سن‌ژرمن به عربستان سعودی در ماه آگوست یک گل و سه پاس گل در پنج بازی برای الهلال به ثبت رساند. الهلال در حال حاضر صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان است و از ۹ بازی تاکنون ۷ پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. آنها تا اینجای فصل تنها تیم شکست‌ناپذیر هستند و همچنین بازیکنانی مانند روبن نوس، کالیدو کولیبالی و الکساندر میتروویچ را در ترکیب خود دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی