ماجرای قهر و آشتی یحیی گل محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس، سرانجام مشخص نشد که به یک راه حل نهایی ختم شده است یا نه اما هر چه هست امروز در دیدار با پیکان، او روی نیمکت می نشیند. آنچه یحیی درباره وضعیتش در پرسپولیس گفت، نشانه ای است بر اینکه او هیچ قراردادی با […]

- آقای گل محمدی! آیا بحران تازه ای در راه است؟

ماجرای قهر و آشتی یحیی گل محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس، سرانجام مشخص نشد که به یک راه حل نهایی ختم شده است یا نه اما هر چه هست امروز در دیدار با پیکان، او روی نیمکت می نشیند.

آنچه یحیی درباره وضعیتش در پرسپولیس گفت، نشانه ای است بر اینکه او هیچ قراردادی با باشگاه ندارد و معلوم نیست آیا همه چیز، آنطور که خودش گفته بود حل و فصل شده است؟ وعده های تو خالی باشگاه به زعم یحیی، آیا همگی عملی شده اند؟ مشکل زمین تمرین به طور کلی رفع شد؟

گل محمدی ادعا کرده بود که خودش و بازیکنان، هزار تومان بیشتر از رقم قراردادشان نمی خواهند اما باشگاه در این زمینه دست روی دست گذاشته است. سوال این است که قهر چند روزه سرمربی پرسپولیس و رها کردن تمرینات، حاصل خاصی هم داشت؟ مسئله بدون قرارداد بودن یحیی با پرسپولیس چطور؛ این مشکل، اتوماتیک وار حل شد؟

به این بخش از مصاحبه مهم گل محمدی دقت کنید؛ «بحث مالی واقعا نیست که بگوییم چون پول و آپشن را ندادند این‌طور شده. بحث من احترام است. باید به این بچه‌ها احترام بگذارند. باید به من احترام بگذارند. من شش نوتیس و دو اخطار به باشگاه دادم. از آخرین اخطارم یک ماه گذشته است و یک بار زنگ نزدند که آقا بیا صحبت کنیم.»

پس از این حرف های عجیب، یحیی توضیح نداد که اخطارهایش به باشگاه، چه سرانجامی پیدا کرد؟ آیا مدیران به او وعده های تازه و محترمانه ای دادند؟ اگر پاسخ مثبت است، گل محمدی به این وعده وعید جدید چقدر اعتماد می کند؟ هوادارانی که به حرف های یحیی گل محمدی گوش داده و حتی در عمده موارد به او حق دادند، باید بدانند چه توافقی میان او باشگاه صورت گرفته است؛ چون ماجرای این قهر و آشتی چند منظوره و تداوم آن، چندان با استقبال افکار عمومی مواجه نشده و همچنان مشخص نیست که بعد از بازی با پیکان، آیا باید منتظر یک حکایت تازه باشیم یا با یک برد در این بازی، همه چیز به دست فراموشی سپرده می شود؟

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ یحیی اسیر خط دفاع شد!

منبع: خبـر ورزشی