جنجال سانچو با یونایتد از زمانی آغاز شد که او به اظهارات اریک تن هاخ مبنی بر عملکرد ضعیف او در تمرینات در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت از زمانی که به تیم پیوسته است، در یونایتد کاسه کوزه‌ها را بر سر او می‌شکنند. بعد از این اظهارات  تن هاخ او را از تمرینات […]

- قرمزها بازیکن یاغی را کنار می‌گذارند

 جنجال سانچو با یونایتد از زمانی آغاز شد که او به اظهارات اریک تن هاخ مبنی بر عملکرد ضعیف او در تمرینات در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت از زمانی که به تیم پیوسته است، در یونایتد کاسه کوزه‌ها را بر سر او می‌شکنند. بعد از این اظهارات  تن هاخ او را از تمرینات تیم بیرون کرد و بازگشت او را مشروط به عذرخواهی این بازیکن کرد. چیزی که سانچو تا امروز به آن تن نداده است.

طبق گزارش میرور، صبر باشگاه در مورد این وینگر به پایان رسیده است و به نظر می رشد حتی عذرخواهی هم دیگر برای او فایده نداشته باشد و یونایتد قصد دارد سانچو را با قراردادی دائمی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بفروشد، زیرا حضور طولانی‌تر این بازیکن را برای جو پیرامون تیم مناسب نمی داند. با این حال، شیاطین سرخ باید برای بازیکنی که در سال ۲۰۲۱ به قیمت ۹۰ میلیون یورو خریداری شد، زیربار یک معامله ارزان تر بروند ، زیرا با همه این مسائل ارزش این بازیکن در بازار تقریباً به نصف رسیده و انتقالی بیش از ۴۵ میلیون یورو را نمی توان برای او تصور کرد.

بروسیا دورتموند همچنان گزینه ای برای سانچو است، در حالی که بارسلونا و یوونتوس نیز وضعیت او را زیر نظر دارند. با این حال، باشگاه اسپانیایی و ایتالیایی تمایل به انتقال قرضی دارند و دورتموند هم نگران شرایط جسمانی سانچو است.

منبع: خبـر ورزشی