گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در دیدار هفته ششم مقابل پیکان در شرایطی به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شد که پیش از این و در ۵ دیدار برگزار شده تیم پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم تنها ۹ دقیقه آن هم به عنوان بازیکن جایگزین در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته بود. گولسیانی […]

- گولسیانی پس از چند روز در ترکیب پرسپولیس فیکس شد؟

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در دیدار هفته ششم مقابل پیکان در شرایطی به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شد که پیش از این و در ۵ دیدار برگزار شده تیم پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم تنها ۹ دقیقه آن هم به عنوان بازیکن جایگزین در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته بود.

گولسیانی آخرین بار در تاریخ دهم خرداد ماه سال جاری و در چارچوب دیدار فینال جام حذفی ۱۲۰ دقیقه در ترکیب تیم پرسپولیس حضور داشت و همراه با سرخپوشان تهرانی موفق به پیروزی دو بر یک مقابل استقلال شد و قهرمانی تیمش را جشن گرفت. از آن تاریخ(دهم خرداد ماه) به بعد گولسیانی امروز بیست و هفتم مهر ماه پس از ۱۴۱ روز برای اولین بار دیگر در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به میدان رفت.

ناگفته نماند؛ پیش از این مرتضی پورعلی گنجی مدافع ثابت تیم پرسپولیس بود که حالا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و مشخص نیست چه زمانی قادر به بازگشت به ترکیب سرخ پوشان خواهد بود.

با این شرایط به نظر می‌رسد گولسیانی در دیدار هفته آینده مقابل استقلال تاجیکستان نیز از ابتدا برای پرسپولیس به میدان برود.

منبع: خبـر ورزشی