به گزارش زیرنویس، تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد. با این نتیجه پرسپولیس ۱۵ امتیازی شد و تا قبل از بازی فردا استقلال و هوادار به صدر جدول […]

 

به گزارش زیرنویس، تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد.

با این نتیجه پرسپولیس ۱۵ امتیازی شد و تا قبل از بازی فردا استقلال و هوادار به صدر جدول بازگشت. شاگردان رسول خطیبی نیز با ۶ امتیاز به صورت موقت رتبه نهم را حفظ کردند.

نکته جالب نیمه اول بازی این بود که هر کدام از تیم‌ها ۲ بار تیر دروازه حریف را مورد اصابت قرار دادند.

گل ها: حامد پاکدل(۴۶) برای پیکان/ شهاب زاهدی (۱۳، ۷۲ و ۷۹- پنالتی) برای پرسپولیس

 

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر(۴۴- محمد اصلانی) جواد آزاده، امیرحسین صدقی(۴۴- حامد پاکدل) منصور باقری(۸۳-  مبین دهقان) مجتبی حق‌دوست(۶۶- رضا غندی‌پور)، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جهان و مهرداد بایرامی(۸۳- ابراهیم صالحی)

سرمربی: رسول خطیبی

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر(۲+۹۰- علیرضا بابایی) مسعود ریگی، سروش رفیعی(۸۱- سینا اسدبیگی) سعید صادقی(۸۱- وحدت هنانوف)، میلاد سورگی، محمد عمری(۲+۹۰- مهدی ترابی) شهاب زاهدی(۸۸- نبیل باهویی)

 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

منبع خبر: رکنـا