به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛ علی اکبر عزیزی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد  گفت: ثبت نام قطعی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۷ مهر ماه تا سوم آبان ماه به مدت ۷ روز  و از ساعت ۸ تا ۱۸، انجام می شود. به گفته عزیزی، داوطلبان می توانند به منظور […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛ علی اکبر عزیزی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد  گفت: ثبت نام قطعی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۷ مهر ماه تا سوم آبان ماه به مدت ۷ روز  و از ساعت ۸ تا ۱۸، انجام می شود.

به گفته عزیزی، داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: زمان ثبت نام به هیج عنوان تمدید نخواهد شد و راس ساعت ۱۸ روز سوم آبان ماه، درگاه ثبت نام بسته می شود.

عزیزی یکی از شرایط ثبت نام قطعی در انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام در این دوره از انتخابات دانست.

وی با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۸۴ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان یزد ثبت نام کرده اند، ادامه داد: در مرحله اول مدارک سه جلدی، مدارک تحصیلی، نظام وظیفه و … مورد بررسی قرار گرفت و پیامک تاییدیه برای افرادی که شرایط لازم برای ثبت نام قطعی را داشتند، ارسال شد. 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: تبلیغات تنها در یک هفته مانده به روز انتخابات انجام می شود و تبلیغات خارج از این تاریخ از سوی دستگاه های نظارتی بررسی شده و بر روی تایید صلاحیت نامزد های انتخاباتی اثر گذار خواهد بود.

یزد/ سمیه گلابگیریان

 

منبع خبر: رکنـا