ورزشگاه قزوین شرایط جالبی نداشت/ تیم قوی تر به دنبال قهرمانی است
ورزشگاه قزوین شرایط جالبی نداشت/ تیم قوی تر به دنبال قهرمانی است

دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره  برد برابر تیم پیکان، اظهار کرد: خدا را شکر بابت این ۳ امتیاز. بازی بسیار سختی بود. برای ما هم عجیب و غریب است که با وجود بزرگی تهران باید برای بازی به قزوین بیاییم. البته زمین هم با وجود زیبا بودن، شرایط خیلی جالبی نداشت. خیلی شُل […]

- ورزشگاه قزوین شرایط جالبی نداشت/ تیم قوی تر به دنبال قهرمانی است

دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره  برد برابر تیم پیکان، اظهار کرد: خدا را شکر بابت این ۳ امتیاز. بازی بسیار سختی بود. برای ما هم عجیب و غریب است که با وجود بزرگی تهران باید برای بازی به قزوین بیاییم. البته زمین هم با وجود زیبا بودن، شرایط خیلی جالبی نداشت. خیلی شُل بود، اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را مقابل تیم خوب پیکان به دست آوریم.

او درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل، گفت: اکنون خیلی زود است که درمورد قهرمانی حرف بزنیم. اگر  در این مورد حرف بزنیم، به رقیبان خود بی‌احترامی کرده‌ایم. بازی به بازی پیش می‌رویم و با امید به خدا هر تیمی قوی‌تر باشد، دنبال قهرمانی است.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط ورزشگاه قزوین گفت: ورزشگاه خوبی بود، اما چمن برای بازی کردن شرایط خوبی نداشت، زیرا بلند و شُل بود و شرایط برای ما و پیکان سخت شده بود. به هرحال موضوع مهم کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم

اسماعیلی‌فر درباره هت تریک شهاب زاهدی در این بازی، گفت: برای او خیلی خوشحال هستم، زیرا فوتبالیست خیلی خوبی است و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد.

باشگاه خبرنگاران