با وجود تمام مسائل حاشیه ای برنده شدیم/ مشکلات پرسپولیس با هیچ مدیری حل نمی شود
با وجود تمام مسائل حاشیه ای برنده شدیم/ مشکلات پرسپولیس با هیچ مدیری حل نمی شود

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما متاسفانه شکل زمین طوری بود که این تصور را داشتیم کیفیت زمین خیلی خوب است، اما برخلاف ظاهر زمین، زیر آن خیلی نرم و خطرناک بود و درصد اشتباه و آسیب را […]

- با وجود تمام مسائل حاشیه ای برنده شدیم/ مشکلات پرسپولیس با هیچ مدیری حل نمی شود

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما متاسفانه شکل زمین طوری بود که این تصور را داشتیم کیفیت زمین خیلی خوب است، اما برخلاف ظاهر زمین، زیر آن خیلی نرم و خطرناک بود و درصد اشتباه و آسیب را بالا می‌برد.

او درباره درخشش در جریان دیدار پرسپولیس مقابل پیکان که توانست ۲ پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد، بیان کرد: مهم این است آمدیم در یک شرایطی که چند بازیکنان خیلی خوب و رفقای ما دچار فشار عصبی شده بودند و مسائل حاشیه‌ای که اتفاق افتاد، برنده شویم و مهم‌ترین اتفاق را رقم زدیم. از سوی دیگر جوانان ما بازی کردند و همه چیز به خوبی تمام شد.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل محمدی اعلام کرده نامه فسخ قرارداد را به باشگاه پرسپولیس فرستاده است، اظهار کرد: در مورد همه این مسائل خود گل محمدی حرف زد، اما فکر نمی‌کنم این مسائل هیچ سالی با هیچ مدیری برای پرسپولیس حل نمی‌شود. مگر اینکه باشگاه‌ها در ایران به درآمدزایی برسند، حق پخش داشته باشند و از هواداران و پشتوانه خود درآمدزایی کنند. تا زمانی که حق پخش را ندهند و مثل همه جای دنیا نتوانند درآمدزایی کنند، هر چقدر پول بیاید، با هر مدیر و مربی این اتفاقات و مشکلات مالی هست.

رفیعی تصریح کرد: در مورد اتفاقات حاشیه‌ای یک هفته اخیر و مسائل  گل محمدی، خودش کامل و مفصل صحبت کرد و من فقط نظرم این است که ما پارسال قبل از شروع فصل، از قراردادمان ۱۰۰ درصد را گرفته بودیم، اما با توجه به اینکه قراردادمان به نسبت سایر باشگاه‌ها پایین‌تر بود و آن عددی که شامل حال ما می‌شد، به خاطر قهرمانی‌ها  را ندادند و شاید به مبلغ ۵۰ درصد قراردادمان می‌رسید و به همین دلیل نمی‌تواند گفت که قرارداد‌ها را تسویه کرده اند، اما با این حال من یک حقی هم به باشگاه تا یک جایی می‌دهم؛ البته که باید تلاش کنند و بدانند که این پول باید جور شود.

او افزود: تا زمانی که باشگاه‌ها در ایران نتوانند درآمدزایی کنند و حق پخش را نداشته باشند، این وضعیت وجود دارد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نه فوتبال خصوصی می‌شود و اگر عقل هم در سر کسی باشد، نمی‌آید استقلال و پرسپولیس را به عنوان یک بخش خصوصی بگیرد. آخرش چه نتیجه‌ای دارد؟ فقط باید خرج کند و برود. باشگاه باید بتواند درآمدزایی داشته باشد، اما اراده‌ای پشت این مسئله نیست و اگر هم هست، نمی‌گذارند این اتفاق بیفتد.

باشگاه خبرنگاران