یک بازیکن پرسپولیس آپشن قراردادش را گرفت
یک بازیکن پرسپولیس آپشن قراردادش را گرفت

اعتصاب و اعتراض اخیر یحیی گل محمدی و شاگردانش بر سر آپشن قهرمانی‌های فصل گذشته پرسپولیس بوده است.

 

به گزارش زیرنویس، به تازگی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته‌اند گل‌محمدی قراردادش را با پرسپولیس  فسخ کرده است، گفت: فسخ باید در سازمان لیگ انجام شود. متأسفانه فضای مجازی برای دیده شدن بازارش داغ است ولی نه، فسخ نکرده است. ضمن اینکه وقتی او و تمام کادر و بازیکنان صددرصد قرارداد فصل گذشته را گرفته‌اند این صحبت‌ها مطرح نیست. ۲۰ درصد از قرارداد فصل جدیدشان هم دریافت کردند.

رضا درویش اشاره ای نکرد اما یک بازیکن مشهور پرسپولیس، آپشن قرارداد فصل گذشته خود را نیز دریافت کرده است.

استقلال برای دو سال ۱۱۰ میلیارد تومان به علیرضا بیرانوند پیشنهاد داده بود که این رقم می‌توانست رکورد جدیدی را در فوتبال ایران ثبت کند، اما به هر حال این انتقال انجام نشد و بیرانوند با رقمی کمتر در پرسپولیس ماند.

در این میان عده‌ای صحبت از دخالت نهادهای دیگری می‌کنند، اما بیرانوند تاکید کرده که چنین رقمی را استقلال به او پرداخت می‌کرد و حاضر بود ۴۰ میلیارد تومان هم پیش پرداخت داشته باشد.

برای خیلی ها این پرسش پیش آمد که واقعاً چطور او توانسته قید چنین پولی را بزند و به استقلال نرود؟ در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته که بازیکنی قید چنین مبلغی را بزند، اما به هر دلیلی که وجود داشت علیرضا استقلالی نشد و حالا همچنان دروازه‌بان پرسپولیس است.

هرچند وحید امیری کاپیتان پرسپولیس و طاها پسر علیرضا بیرانوند نقش ویژه ای در منصرف کردن علیرضا بیرانوند از پیوستن به استقلال شده اند اما سنگربان ملی پوش قرمزها با کمک رضا درویش قید این پیشنهاد جنجالی را زد.

علیرضا بیرانوند ظاهرا قرارداد آنچنانی با پرسپولیس نبست اما توانست آپشن قهرمانی های فصل گذشته خود را تمام و کمال دریافت کند و سپس در پرسپولیس ماندنی شد.

منبع: خبـر ورزشی