محمد ربیعی به تیم مس رفسنجان رسید/ تراکتوری ها درصدد رسیدن به پنجمین برد متوالی
محمد ربیعی به تیم مس رفسنجان رسید/ تراکتوری ها درصدد رسیدن به پنجمین برد متوالی

مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز شنبه با ۲ بازی در شهرهای اصفهان و تبریز پیگیری می‌شود.

 

به گزارش زیرنویس، در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز شنبه ۲ بازی برگزار می‌شود که تیم ذوب آهن میزبان مس رفسنجان است و  تیم تراکتور به مصاف تیم شمس آذر قزوین می‌رود. تنها بازی باقی مانده هفته ششم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان روز جمعه ۸ دی ماه برگزار می‌شود.

ذوب آهن- مس رفسنجان/ روز شنبه ساعت ۱۸

تیم ذوب آهن هفته گذشته  توانست با اشتباه داوری برابر تیم شمس آذر به برتری برسد و با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان ربیعی می‌خواهند از میزبانی خود برابر تیم مس رفسنجان استفاده کنند و با برتری در بازی خانگی بتواند جایگاه  خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

محمد ربیعی چندین سال بود که سرمربی تیم مس رفسنجان بود و امسال از این تیم جدا شد و هدایت تیم ذوب آهن را برعهده گرفت. ربیعی شناخت خوبی از تیم سابقش دارد و این موضوع می‌تواند به او کمک کند تا برابر تیم سابق خود به برتری برسد.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی نتایج خوبی در فصل جاری نگرفته و با کسب ۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

الهامی به خوبی می‌داند که جایگاهش لرزان است به همین خاطر  او با تمام قوا تیمش را روانه مسابقه می‌کند تا بتواند با برد برابر تیم مس رفسنجان از فشار انتقادات بیرون بیاید و از سایه نام ربیعی بر روی تیمش خارج شود.

جدال ساکت الهامی و محمد ربیعی در این بازی به جذابیت این بازی می‌افزاید.

تراکتور- شمس آذر قزوین/ روز شنبه ۱۸:۱۵

تیم فوتبال تراکتور  با وجود اینکه شروع خوبی در لیگ برتر فوتبال نداشت، اما با  ۴ برد متوالی و  کسب ۱۲ امتیاز توانست به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال صعود کند و در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

سرخپوشان تبریزی هفته گذشته در خارج از خانه برابر تیم آلومینیوم به برد پرگلی دست یافتند و اکنون آن‌ها می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و پنجمین برد متوالی خود را با طرفداران خود جشن بگیرند.

در آن طرف، تیم شمس آذر قزوین با وجود اینکه با امتیازات منفی لیگ برتر فوتبال را شروع کرد، اما کم کم امتیازات خود را به صفر رساند و اکنون با یک امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان سعید دقیقی هفته گذشته با اشتباهات داوری نتیجه را به تیم ذوب آهن واگذار کردند و اکنون آن‌ها در بازی با تراکتور جلوی هوادارانش کار سختی برای جبران آن شکست را دارند.

به نظر نمی‌رسد که شاگردان خمز کار سختی برابر تیم ته جدولی شمس آذر داشته باشند، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و تراکتوری‌ها نباید حریف خود را دستکم بگیرند و شاید شمس آذر بتواند شگفتی در تبریز خلق کند.

باشگاه خبرنگاران