ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار/ تصمیم مهم نکونام در روز مسابقه
ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار/ تصمیم مهم نکونام در روز مسابقه

با توجه به شرایط مطلوب اغلب بازیکنان استقلال برای دیدار مقابل هوادار ترکیب احتمالی این تیم تقریباً بیش از ۹۰ درصد مشخص شد.

 

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل هوادار به اردوی رفت. با اضافه شدن ملی پوشان استقلال به جمع دیگر اعضای این تیم جواد نکونام و همکارانش در کادر فنی استقلال ترکیب این تیم برای دیدار مقابل هوادار را تقریباً مشخص کردند.

با توجه به عدم حضور نفراتی همچون حسین حسینی و روزبه چشمی در ترکیب اصلی بازی ایران مقابل قطر، این دو بازیکن هیچ مشکل جسمانی بابت خستگی برای همراهی استقلال از ابتدا ندارند.

مچنین مهرداد محمدی دیگر بازیکن ملی پوش استقلال نیز که در دقیقه ۸۷ دیدار مقابل قطر به جای علیرضا جهانبخش به میدان رفته بود مشکلی به لحاظ بدنی نداشته و در تمرین استقلال آماده و سرحال نشان داد.

طبق اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال سید حسین حسینی همچون بازی قبل مقابل مس رفسنجان در درون دروازه این تیم به میدان خواهد رفت.

استقلال با ترکیب ۳ مدافع خود ایمان سلیمی در جناح چپ، روزبه چشمی در عمق خط دفاعی و محمد حسین مرادمند در جناح راست ساختار دفاعی اش را برای مهار مهاجمان تیم هوادار تشکیل خواهد داد.

همچنین استقلال در خط هافبک از جعفر سلمانی و مهرداد محمدی به عنوان دو هافبک کناری در سیستم ۲-۵-۳ بهره خواهد برد. آرش رضاوند و زبیر نیک نفس به عنوان هافبک‌های دفاعی و سعید مهری کمی جلوتر در خط میانی حضور خواهند داشت.

کوین یامگا نیز در دیدار مقابل هوادار از ابتدا در جلوی تیم حضور خواهد داشت اما نفر یازدهم ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری انتخاب می‌شود.

افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال عنوان می‌کنند نکونام برای این پست امروز تصمیم نهایی اش را اتخاذ خواهد کرد اما بخت آرمان رمضانی(که دردیدار با مس رفسنجان نیز از ابتدا درترکیب بود) برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از امیر ارسلان مطهری خواهد بود.

یادآر می شود؛ دیدار این دو تیم امروز جمعه بیست و هشتم مهر ماه از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی