دعوای جدید در استقلال ۲ نفر را به لیست اخراجی‌ها فرستاد
دعوای جدید در استقلال ۲ نفر را به لیست اخراجی‌ها فرستاد

مهر نوشت: باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر با نوسات مدیریت زیادی دست و پنجه نرم کرده که بخشی از آن به خاطر اختلافاتی است که بین مسئولان این باشگاه وجود دارد. اختلافی که بین جواد نکونام سرمربی و علی خطیر مدیرعامل باشگاه وجود داشت عیان‌ترین آن‌ها بود که با وساطت پیشکسوتان و برخی اهالی ورزش […]

- دعوای جدید در استقلال ۲ نفر را به لیست اخراجی‌ها فرستاد

مهر نوشت: باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر با نوسات مدیریت زیادی دست و پنجه نرم کرده که بخشی از آن به خاطر اختلافاتی است که بین مسئولان این باشگاه وجود دارد.

اختلافی که بین جواد نکونام سرمربی و علی خطیر مدیرعامل باشگاه وجود داشت عیان‌ترین آن‌ها بود که با وساطت پیشکسوتان و برخی اهالی ورزش موقتا فروکش کرده و ظاهرا همه چیز آرام است.

با این حال اختلافات در استقلال از گوشه دیگری سر باز زده است و حالا نوبت به اختلاف علیرضا خانی معاون مالی و اداری باشگاه با مدیرعامل آبی‌ها رسیده است. این اختلاف در یکی از جلسات علنی و منجر به مجادله بین طرفین شد. همین اتفاق منجر به کنار گذاشتن معاون مالی باشگاه و انتخاب فرد دیگری شد

در این راستا و با تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال، محسن شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری جانشین خانی شد و در ادامه امور مالی و اداری استقلال را در دست گرفت.

در ادامه هم محمدرضا بختیاری با تصمیم خطیر به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و بین‌الملل، مهدی روحی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی، سید مهدی علوی به عنوان مدیر فرهنگی و محمد خدادادی به عنوان مدیر اماکن ورزشی باشگاه استقلال، منصوب شدند و اینگونه تغییرات گسترده در استقلال ایجاد شد.

این تغییرات در شرایطی صورت گرفته که قرار است روز ۳۰ مهر مجمع فوق العاده باشگاه استقلال برگزار شود و احتمال تغییرات در هیات مدیره این باشگاه وجود دارد. از بین اعضای هیات مدیره مهدی افضلی و علیرضا خانی احتمالا از جمع اعضای هیات مدیره جدا خواهند شد و جایشان را به افراد جدیدی خواهند داد.

منبع: اطلاعات انلاین