شهاب زاهدی ,بهترین مهاجم پرسپولیس
شهاب زاهدی ,بهترین مهاجم پرسپولیس

شهاب زاهدی بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

به گزارش زیرنویس، همه چیز تا یکی دو هفته پیش علیه شهاب زاهدی بود. او گل نمی زد و فرصت از دست می داد. درخواست برای گرفتن پیراهن کریس در بازی که پرسپولیس دو بر صفر باخت، جو را علیه این مهاجم سنگین تر کرد. برخی تماشاگران تیم پرسپولیس توئیت می کردند تو چرا غیرت نداری؟ در حالی که تیم دو بر صفر باخته و باید ناراحت باشی به سمت کریس می روی و از او پیراهن می خواهی!

برخی توئیت ها هم حاکی از این بودکه شهاب زاهدی بدترین خرید سرخ ها بود و ای کاش تیم آل کثیر را از دست نمی داد. مهاجمی که در اولین حضور در ترکیب تیم سپاهان پرفروغ ظاهر شد و گل زد.

از تو معذرت می‌خواهیم؛ تو بهترین مهاجمی!

اما همیشه کمی صبر شرایط را تغییر می دهد. شهاب زیر بار و فشار این انتقادات کمر خم نکرد و ایستاد و حالا تبدیل به بهترین بازیکن پرسپولیس شده است. او در بازی با گل گهر زننده تک گل تیمش بود ودر مصاف با پیکان هم هت تریک کرد.

البته از این دست از اتفاقات در تیم رقیب یعنی استقلال هم رخ داده است. سید حسین حسینی در ابتدای فصل تصمیم به ترک اردوی تیم استقلال گرفته بود! به این خاطر که از زمین و زمان برای او انتقاد می بارید اما اکنون می توان از او به عنوان موفق ترین بازیکن استقلال یاد کرد. او در بازی های ابتدایی آبی ها سیوهای تاثیر گذاری داشته است. این اتفاقات نشان داد فاصله عرش تا فرش در فوتبال ایران خیلی کوتاه است.

منبع: خبـر ورزشی