امیر قلعه نویی همانند دوره قبل حضور در اردوی تیم ملی دستیاران زیادی را با خود به کمپ برده است. علاوه بر یک مربی خارجی سعید الهویی، آندو، رحمان رضایی، حمید مطهری، خداداد عزیزی، هومن افاضلی و… به امیر قلعه نویی در هدایت تیم ملی کمک می کنند. اختصاص یک ون به دستیاران امیر قلعه […]

- با وجود انتقادی های زیاد؛ سرمربی تیم ملی دستیار کم نمی‌کند

امیر قلعه نویی همانند دوره قبل حضور در اردوی تیم ملی دستیاران زیادی را با خود به کمپ برده است. علاوه بر یک مربی خارجی سعید الهویی، آندو، رحمان رضایی، حمید مطهری، خداداد عزیزی، هومن افاضلی و… به امیر قلعه نویی در هدایت تیم ملی کمک می کنند. اختصاص یک ون به دستیاران امیر قلعه نویی در تورنمنت چهار جانبه اردن موجب بروز حاشیه هایی در این زمینه شده بود و برخی از تعداد بالای دستیاران سرمربی تیم ملی انتقاد کردند.

با این وجود امیر قلعه نویی نیتی برای کاهش دستیاران خود در اردوی تیم ملی ندارد و چه بسا در آینده باز هم دستیار به کادر فنی تیم ملی اضافه کند. صادق ورمرزیار یکی از همدوره های امیر قلعه نویی از سرمربی تیم ملی دفاع کرد و در مورد این انتقاد گفت: برخی‌ با این انتقادها دنبال حاشیه هستند! الکس فرگوسن هم در تیم منچستریونایتد ۲۸ دستیار داشت، آیا کسی چیزی به او می‌گفت؟ برخی مربیان هم هستند که فقط یک دستیار دارند. باید کیفیت کار و تیم را دید تا اینکه به این مسائل حاشیه‌ای پرداخت.

جالب اینجاست کارلوس کی روش هم دردوران حضور دراردوی تیم ملی دستیاران زیادی داشت. او حتی مدیر رسانه از خارج از کشور می آورد و در برهه ای کادر وی ۱۷ نفر بودند.

تیم ملی به تازگی با قهرمانی از تورنمنت اردن به کشور بازگشته است و به نظر با نتایجی که امیر قلعه نویی به همراه تیم ملی گرفته کسی گوشش به این انتقادها بدهکار نخواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی