تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یک قهرمانی و دو مدال برنز در گنجینه افتخارات خود دارد و سال گذشته با کسب مقام هشتمی به کار خود پایان داد، امسال با هدایت بهروز عطایی به میدان می‌آید. هورسان رامسر نخستین حریف نماینده سیرجان در لیگ برتر مردان است که سال گذشته در رتبه پنجم قرار گرفت […]

- بازگشت عطایی به نیمکت مربیگری بعد از استعفای ناگهانی

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یک قهرمانی و دو مدال برنز در گنجینه افتخارات خود دارد و سال گذشته با کسب مقام هشتمی به کار خود پایان داد، امسال با هدایت بهروز عطایی به میدان می‌آید.

هورسان رامسر نخستین حریف نماینده سیرجان در لیگ برتر مردان است که سال گذشته در رتبه پنجم قرار گرفت و امسال به دنبال نخستین سکوی خود در این رقابت‌ها است. این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن گهر روش سیرجان آغاز می‌شود و از دیدارهای جذاب هفته نخست لیگ برتر مردان خواهد بود.

در پنجمین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان تیم پاس در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان نیان الکترونیک خراسان است. عیسی سنگدوینی و حامد صمدی سرمربیان دو تیم پاس و نیان با تفکرات یکدیگر آشنا هستند.

دو تیم سال گذشته نیز در هفته نخست رقابت‌ها در گرگان به مصاف یکدیگر رفتند و پاس سه بر صفر میهمان خود را شکست داد، هر چند تیم نیان در دور برگشت رقابت‌های سال گذشته این نتیجه را جبران کرد، اما امسال به دنبال شکست حریف خود در گرگان است.

منبع: خبـر ورزشی