بر اساس گزارش‌ها، روسای لیگ برتر در حال بررسی معرفی فوتبال شب کریسمس هستند. از سال ۱۹۹۵ تاکنون هیچ بازی لیگ برتری در ۲۴ دسامبر برگزار نشد. این موضوع می‌تواند امسال تغییر کند زیرا لیگ هنوز برنامه جشن را نهایی نکرده است. به گزارش نشریه تلگراف، «حداقل» یک بازی از جدول بازی‌های ۲۳ دسامبر می‌تواند […]

بر اساس گزارش‌ها، روسای لیگ برتر در حال بررسی معرفی فوتبال شب کریسمس هستند. از سال ۱۹۹۵ تاکنون هیچ بازی لیگ برتری در ۲۴ دسامبر برگزار نشد. این موضوع می‌تواند امسال تغییر کند زیرا لیگ هنوز برنامه جشن را نهایی نکرده است.

به گزارش نشریه تلگراف، «حداقل» یک بازی از جدول بازی‌های ۲۳ دسامبر می‌تواند به ۲۴ دسامبر منتقل شود. با این حال، روسای لیگ برتر بازی اصلی بین لیورپول و آرسنال را به آن روز منتقل نمی‌کنند. سایر بازی‌های برنامه‌ریزی شده شامل وستهام-منچستریونایتد، تاتنهام-اورتون و ولوز-چلسی است. جدال منچسترسیتی با برنتفورد پیش از این به دلیل حضور قهرمان در جام باشگاه‌های جهان به تعویق افتاد.

فوتبال شب کریسمس قبلاً به دلیل ترس از عواقب آن کنسل شده بود. هرج و مرج در سفر طرفداران دلیل اصلی نگرانی بوده است. این احتمال آخرین بار در سال ۲۰۱۷ به طور جدی مورد بحث قرار گرفت اما در پی فشار گروه‌های هوادار و نمایندگان رد شد. از آغاز لیگ برتر در سال ۱۹۹۲، تنها پیروزی ۳-۱ لیدز مقابل منچستریونایتد در سال ۱۹۹۵ در شب کریسمس انجام شده است. این مسابقه به خاطر گل خیره‌کننده تونی یبوآه معروف است.

روسای لیگ برتر قرار است تصمیمات خود را به‌زودی نهایی کنند و تائید آن احتمالاً امروز اعلام می‌شود.

برنامه جدید لیگ برتر؛ احتمال برگزاری فوتبال در شب کریسمس

منبع: خبـر ورزشی