محمد عمری مهاجم جوان تیم پرسپولیس که از ابتدا در ترکیب این تیم مقابل پیکان به میدان رفت در دقیقه دوم پایانی وقت‌های بازی جای خود را به مهدی ترابی داد. بازیکنی که افراد نزدیک به کادر فنی پرسپولیس درباره او اعلام کردند یحیی گل محمدی در رختکن بابت دوندگی بی‌امان او در محوطه جریمه […]

- رضایت کامل گل‌محمدی از زوج آقای گل پرسپولیس

محمد عمری مهاجم جوان تیم پرسپولیس که از ابتدا در ترکیب این تیم مقابل پیکان به میدان رفت در دقیقه دوم پایانی وقت‌های بازی جای خود را به مهدی ترابی داد.

بازیکنی که افراد نزدیک به کادر فنی پرسپولیس درباره او اعلام کردند یحیی گل محمدی در رختکن بابت دوندگی بی‌امان او در محوطه جریمه و بیرون از آن تقدیر کرده و علت موفقیت شهاب در گلزنی را محمد عمری دانسته است.

محمد عمری در دیدار مقابل پیکان بارها با حرکت به چپ و راست در محدوده محوطه جریمه دروازه‌بان تیم پیکان نظم دفاعی تیم رسول خطیبی را به هم ریخت و البته توانست شرایطی فراهم کند که تعدادی از بازیکنان پیکان مشغول وی باشند.

یادآور می شود؛ محمد عمری در فصل جاری جزو بازیکنان ثابت تیم پرسپولیس به شمار رفته و ظاهرا با شهاب زاهدی به یک زوج موفق و مکمل تبدیل شده‌اند که یحیی گل محمدی برای دیدار با استقلال تاجیکستان نیز برای گشودن دروازه این تیم امید زیادی به هر دو این بازیکنان دارد. ضمن اینکه شهاب زاهدی با سه گلی که در دیدار با پیکان زد ۴ گله شده و در صدر جدول گلزنان پرسپولیس قرار گرفت.

منبع: خبـر ورزشی