محمود فکری به نظر می‌رسد در آستانه بازی با استقلال به این بهانه داریوش شجاعیان را به کادر فنی استقلال معرفی کرد که انگیزه این بازیکن را برای درخشش در برابر آبی‌ها بالا ببرد. محمود فکری در مورد بازگشت دوباره داریوش شجاعیان به استقلال می‌گوید: «داریوش بازیکن استقلال بوده و استقلال هم تیم بزرگی است […]

- فکری به نکونام بازیکن معرفی کرد؛ نظر سرمربی استقلال چیست؟

محمود فکری به نظر می‌رسد در آستانه بازی با استقلال به این بهانه داریوش شجاعیان را به کادر فنی استقلال معرفی کرد که انگیزه این بازیکن را برای درخشش در برابر آبی‌ها بالا ببرد.

محمود فکری در مورد بازگشت دوباره داریوش شجاعیان به استقلال می‌گوید: «داریوش بازیکن استقلال بوده و استقلال هم تیم بزرگی است و جزء محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین تیم‌های آسیاست. از پوشیدن پیراهن استقلال چه برای اولین بار و چه دوباره یک افتخار است. شجاعیان هم اگر قرار است دوباره به استقلال برگردد باید تلاش بیشتری کند و از نظر فنی خود را قوی‌تر کند تا به آنجا برسد. من در شروع فصل با داریوش صحبت کردم، چون سنش را نمی‌دانستم. فکر می‌کردم او ۳۷-۳۶ سال سن دارد، اما وقتی از او پرسیدم گفت ۳۰ سالم است. به او گفتم اگر تو خوب تمرین کنی و مصدوم نشوی، نه تنها استقلال که می‌توانی به تیم ملی هم فکر کنی، به شرط آنکه خوب تلاش کند، چون از نظر فنی بازیکن قوی‌ای و بزرگی است.»

با وجود این صحبت‌ها جواد نکونام برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد. به خصوص که آبی‌ها در میانه ی میدان با ترافیک بازیکن روبرو هستند و به تازگی امید حامدی فر هم به اردوی تیم استقلال اضافه شده است.

همان طور که اشاره شد بیشتر نیت محمود فکری از معرفی داریوش شجاعیان به استقلال بالا بردون انگیزه این بازیکن برای درخشش در برابر آبی‌ها است.

منبع: خبـر ورزشی