بارسلونا در تابستان حرکت بی‌نظیری در توافق با منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو به صورت قرضی برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ انجام داد. این بازیکن پرتغالی در ۱۲ ماه گذشته در سیتی ناموفق بود، اما قبل از آن به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری جهان شناخته می‌شد. همانطور که انتظار می‌رفت کانسلو شروع بسیار […]

- ستاره‌ای که بارسلونا برای خرید دائمی‌اش وسوسه شد

بارسلونا در تابستان حرکت بی‌نظیری در توافق با منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو به صورت قرضی برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ انجام داد. این بازیکن پرتغالی در ۱۲ ماه گذشته در سیتی ناموفق بود، اما قبل از آن به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری جهان شناخته می‌شد.

همانطور که انتظار می‌رفت کانسلو شروع بسیار درخشانی در بارسلونا داشت. او چند بازی ضعیف‌تر هم داشت اما در بیشتر موارد عملکرد او در بلوگرانا بسیار خوب بوده است. در هفته‌های اخیر توجه زیادی به خرید دائمی ژوائو فلیکس شده. فلیکس نیز مانند کانسلو به صورت قرضی برای یک فصل به بارسلونا پیوست البته از اتلتیکو مادرید، و او نیز بازیکن بسیار تاثیرگذاری بوده تا جایی که خرید دائمی او تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. برعکس، گزارش‌های بسیار کمی در مورد تصمیم بارسلونا برای جذب دائمی کانسلو منتشر شده، اما این را نیز باید به خاطر داشت که هنوز برای این تصمیمات زود است و پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ تا جولای آینده باز نمی‌شود.

علاوه بر این، خرید دائمی کانسلو برای بارسلونا در مقایسه با فلیکس آسان‌تر است. قیمت درخواستی من‌سیتی برای کانسلو به اندازه قیمت گران اتلتیکو برای فلیکس نخواهد بود، بنابراین خرید کانسلو از نظر اقتصادی برای بارسلونا بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

در اینکه بارسلونا باید کانسلو را برای همیشه بخرد شکی نیست. او به محض ورود در پستی قرار گرفت که هفت سال مشکل‌ساز بوده و برای ژاوی هرناندس سرمایه بسیار ارزشمندی بوده است. تردیدهایی در مورد اینکه آیا کانسلو می‌تواند با سیستم بارسلونا سازگار شود وجود داشت اما او قاطعانه به تمام آنها پاسخ داده است.

بله، او از زمان ورودش لحظات بدی را پشت سر گذاشته اما اکثریت قریب به اتفاق تیم بارسلونا هم همینطور. زمانی که در تیم مستقر شود قطعا بهتر هم خواهد شد و این چشم‌انداز بسیار هیجان‌انگیزی برای باشگاه و هوادارانش است. در عین حال، بارسلونا باید به دنبال لذت بردن از عملکرد کانسلو در باشگاه باشد بدون اینکه خیلی به آینده فکر کند. زمان بحث بر سر قرارداد دائمی فرا خواهد رسید.

به جرات می‌توان گفت که کانسلو خریدی عالی برای بارسلونا بوده است. اگر آنها بتوانند خدمات او را به طور دائم حفظ کنند، برای همه طرفداران و تیم خوشحال‌کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی