اصغر حاجیلو بازیکن و مربی اسبق استقلال که هم اکنون مدیریت آکادمی این باشگاه را برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبر ورزشی به شدت از کاظم اولیایی انتقاد کرد و مدعی شد او می‌خواهد آکادمی باشگاه استقلال را زیر نظر خودش بگیرد. در همین رابطه با اولیایی هم صحبت کردیم تا فرصت دفاع را برای […]

- من هیچ‌وقت برای کسی در استقلال چایی نریختم/ حاجیلو دچار توهم شده و احساس خطر می‌کند

اصغر حاجیلو بازیکن و مربی اسبق استقلال که هم اکنون مدیریت آکادمی این باشگاه را برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبر ورزشی به شدت از کاظم اولیایی انتقاد کرد و مدعی شد او می‌خواهد آکادمی باشگاه استقلال را زیر نظر خودش بگیرد. در همین رابطه با اولیایی هم صحبت کردیم تا فرصت دفاع را برای این مدیر استقلالی نیز قائل شده باشیم.

آقای حاجیلو به شدت از شما پیرامون ماجرای سبو شهبازیان انتقاد کرده است.
اختلاف شهبازیان و حاجیلو به صورت شخصی ارتباطی به من ندارد بلکه فقط موارد قانونی را مطرح کردم و دلم برای استقلال می‌سوزد. حاجیلو دچار توهم شده و احساس خطر کرده است که یک عده می‌خواهند جایگاه او را بگیرند در صورتی که من هرگز به صورت شخصی چشم داشتی به مناصب در استقلال نداشته‌ام. من هرگز در زندگی  برای بحث‌های سخیف و اراجیف هیچ جوابی ندارم. نه آموزش و پرورشی بوده‌ام و نه برای کسی چایی ریخته‌ام. اصلاً این بحث‌ها در شرایط کنونی استقلال کاملاً بی‌ربط است. عقل سلیم حکم می‌کند که در این مقطع وارد چنین مباحثی نشوم. داستان شهبازیان و ماجرای آکادمی توسط مدیرعامل باشگاه استقلال در حال بررسی و حل شدن است اما نمی‌دانم چرا حاجیلو دچار توهم شده و احساس خطر کرده است. می‌خواستم بگویم که جواب….

ایشان به طرح شما برای کنترات ۵ ساله آکادمی  در قالب شرکت پیشکسوتان استقلال هم اشاره کرده است.
این شرکت یک بنگاه کاملاً قانونی است که بر اساس قوانین کشور ثبت شده و اداره می‌شود. این شرکت مدیرعامل دارد و اعضای هیئت مدیره آن هم جملگی از بزرگان استقلال هستند از آقای جباری گرفته تا نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی و همین علی سامره که الان سرپرست تیم است. شرکت پیشکسوتان استقلال در قالب موارد قانونی کار خودش را می‌کند و همواره برای کمک به استقلال در دوره هر مدیری که بوده، طرح ارائه می‌کند و در صورت تمایل مدیران به آنها مشاوره هم می‌دهد. این مسئله اصلاً غیرقانونی نیست و در دوران مدیران قبلی هم اتفاق افتاده است. وقتی آقایان از ما مشاوره می‌خواهند، صادقانه و بدون هیچ چشمداشت مالی حرف‌هایمان را می‌زنیم و طرح‌هایمان را ارائه می‌کنیم اما اینکه چقدر از آنها استفاده بشود یا نشود مسئله‌ای است که به کادر مدیریتی باشگاه باز می‌گردد. استقلال خانه من است مگر می‌توانم نسبت به آن بی‌تفاوت باشم؟

چرا آکادمی استقلال طی سال‌های اخیر به محل و سوژه‌ای برای اختلاف میان استقلالی‌ها تبدیل شده است؟
به دلیل اینکه ساختار درستی در فرایند باشگاه داری ما حاکم نشده و همچنان پیرامون امور مدیریتی ضعف‌هایی داریم که باید اصلاح شود. وقتی ساختار درست نباشد، افرادی که  می‌گیرند به دلایل متعدد با دیگران دچار مشکل می‌شوند.

مصاحبه حاجیلو را بخوانید: مدیر استقلال با سینی چایی می‌آورد تا من را از نزدیک ببیند/ آقای اولیایی! بار آخرت باشد که در مورد من حرف می‌زنی/ سبو شهبازیان به پیشکسوتان استقلال گفت در پیت!

منبع: خبـر ورزشی