دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست فیکس پرسپولیس معتقد است که برای فوتبال تهران و حتی ایران زشت است که دو تیم از این شهر بخواهند بازی‌شان را در یک استان دیگر برگزار کنند. با دانیال که جزو خوب‌های پرسپولیس در این فصل بوده و در همه بازی‌ها هم به عنوان بازیکن فیکس به زمین رفته، بعد […]

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست فیکس پرسپولیس معتقد است که برای فوتبال تهران و حتی ایران زشت است که دو تیم از این شهر بخواهند بازی‌شان را در یک استان دیگر برگزار کنند. با دانیال که جزو خوب‌های پرسپولیس در این فصل بوده و در همه بازی‌ها هم به عنوان بازیکن فیکس به زمین رفته، بعد از پیروزی مقابل پیکان گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با پیکان چطور بود؟
ما اصلا بازی راحت در لیگ نداریم و به نظرم همه بازی‌ها دشوار هستند. پیکان هم تیم خوبی است و دوندگی خوبی در این بازی داشتند. من فکر می‌کنم آن‌ها نمایش خوبی مقابل ما داشتند و کار ما برای پیروزی در این بازی سخت بود. با این حال خدا کمک کرد با تلاش بچه‌ها و کادرفنی موفق شدیم به یک برد خوب و با ارزش برسیم. بردی که خیلی در ادامه می‌تواند به تیم ما کمک کند.

نظرت در مورد برگزاری بازی در قزوین چه بود؟
به نظرم اصلا صورت خوشی ندارد و زشت است که دو تیم از تهران در یک استان دیگر بازی کنند. یعنی در تهران به این بزرگی یک زمین چمن خوب پیدا نمی‌شود؟ در هر صورت ما باید تابع فدراسیون و سازمان لیگ باشیم و تصمیم بر این شد که در قزوین به میدان برویم. زمین خوشگل بود و استادیوم هم شرایط خوبی داشت ولی کیفیت چمن اصلا خوب نبود و کار ما برای بازی کردن خیلی سخت بود. به نظرم چمن بلند بود و خیلی هم نرم بود. چمن نرم برای بازیکنان خطرناک است و احتمال مصدومیت را بیشتر می‌کند.

با وجود این‌که مصدومان زیادی داشتید، نتیجه خوبی مقابل پیکان گرفتید. در این خصوص صحبت کن.
واقعا مصدومیت‌ها در این فصل به تیم ما ضربه زده و چند بازیکن مهم و تاثیرگذار خود را در اختیار نداریم. برای رفقای عزیزم که دچار مصدومیت شدند آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم. می‌خواهم به آن‌ها بگویم که ما منتظرشان هستیم و امیدوارم با قدرت دوباره بتوانند به میادین برگردند.

دانیال اسماعیلی‌فر مقابل پیکان

شهاب زاهدی هم فوق‌العاده ظاهر شد و به نظر می‌رسد اتفاقات اول فصل را فراموش کرده است.
شهاب فوق‌العاده بازیکن خوبی است و کیفیت بالایی دارد. بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار راحتی نیست و شهاب هم تحت فشار قرار گرفته بود. برای او خیلی خوشحالم که توانست گل‌زنی کند و شک نکنید در ادامه گل‌های بیشتری از شهاب می‌بینید. موتور شهاب تازه روشن شده و قطعا باز هم برای پرسپولیس گل خواهد زد.

چقدر امیدواری که بتوانید قهرمانی‌های فصل قبل را تکرار کنید؟
خب تکرار قهرمانی‌ها کار سختی است و اصلا راحت نخواهد بود. ضحبت از قهرمانی خیلی زود است و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. تمام تلاشمان را برای تکرار موفقیت‌های سال قبل انجام می‌دهیم تا بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. ما در پرسپولیس به چیزی جر قهرمانی فکر نمی‌کنیم ولی برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم.

سه‌شنبه باید در لیگ قهرمانان به میدان بروید. بازی با استقلال تاجیکستان را چطور می‌بینی؟
خداراشکر بعد از برد مقابل الدحیل شرایط خوبی در آسیا پیدا کردیم و امیدواریم تا از مرحله گروهی صعود کنیم. بازی با استقلال تاجیکستان قطعا سختی‌های خاص خودش را دارد ولی با توجه به شرایط میزبانی محکوم به برد هستیم. امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

منبع: خبـر ورزشی