به گزارش زیرنویس، سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ از محبوس شدن فردی و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در منطقه مکریان خبر دادند که گروه امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی مهاباد به محل حادثه اعزام شدند. […]

به گزارش زیرنویس، سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ از محبوس شدن فردی و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در منطقه مکریان خبر دادند که گروه امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی مهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حادثه در یک منزل مسکونی اتفاق افتاده و بنا بر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان، یک نفر در داخل حضور داشته که با توجه به گذشت ساعات زیاد و عدم پاسخگویی، نگرانی همسایه ها را موجب شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل متاسفانه با پیکر بی جان جوان ٢٧ ساله مواجه شدند که پس از بررسی و معاینات معلوم شد جان خود را از دست داده است.

فداکار اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، شخص فوت شده را جهت انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی گفت: این حادثه ناگوار به دلیل سهل انگاری و عدم کنترل شیر گاز بخاری به وقوع پیوسته بود.

وی تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند در شروع فصل سرما، از افراد متخصص برای سرویس، تنظیم و راه اندازی وسایل و تجهیزات گازسوز استفاده کرده و ایمنی محل نصب وسایل گازسوز ازجمله دودکش ها، شیلنگ گاز، اتصالات و بست ها و دریچه تامین هوا را بررسی کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

 

 

منبع خبر: رکنـا