هدا استواری بازیگر بازیگر نوظهور سینما و تلویزیون است که به تازگی با برنامه پدرخوانده سر زبان ها افتاده است. تصویری جدید از او در فضای مجازی منتشر شده است. بیوگرافی هدی استواری هدی استواری متولد ۲۱ شهریور ۱۳۶۴ در کرمانشاه، بازیگر است. فارغ التحصیل دکترای شیمی دارویی می باشد که فعالیت هنری خود را […]

هدا استواری بازیگر بازیگر نوظهور سینما و تلویزیون است که به تازگی با برنامه پدرخوانده سر زبان ها افتاده است. تصویری جدید از او در فضای مجازی منتشر شده است.

هدا استواری

بیوگرافی هدی استواری

هدی استواری متولد ۲۱ شهریور ۱۳۶۴ در کرمانشاه، بازیگر است. فارغ التحصیل دکترای شیمی دارویی می باشد که فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در فصل سوم سریال نون خ به شهرت رسید.

اصالت

هدی استواری در شهر کرمانشاه به عنوان یک کورد زبان به دنیا آمد و تنها یک خواهر دوقلو به نام «هانیه» دارد.

ماجرای علاقه به بازیگری

به صورت اجمالی عرض کنم که من عاشق تمامی هنرها هستم. در واقع ذات هنری من همیشه در وجودم در تب و تاب بوده است و بازیگری از دوران کودکی در وجودم جا داشته و زندگی با شخصیت های متفاوت برایم جذاب بوده است

کلاس بازیگری

سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بودم در کرمانشاه اولین دوره بازیگری را با کلاس های آقای «روتافی» گذراندم، تا آن زمان در کرمانشاه بودم و تمرین ها متداول را با گروه خودمان داشتیم.

هدا استواری

دانشگاه و تغییر مسیر

در ۱۷ سالگی بعد از قبولی در دانشگاه شاهرود، مسیر زندگی ام تغییر کرد، سال ها مشغول درس و کار بودم ولی ناکامی در بازیگری را در وجودم حس می کردم.

مدت ها گذشت تا اینکه یک تلنگر باعث شد به این فکر کنم که تا امروز فقط درس و کار اهداف من بوده اند و بزرگترین آرزوی خودم را گوشه قلبم چال کرده ام، کم کم به جایی رسیدم که دیگر نمی توانستم از این خلاء چشم پوشی کنم.

هدا استواری

شروع دوباره بازیگری

خانم استواری با نمایش «عبور» به عرصه هنری بازگشت سپس در تئاتر «مالدیو زودتر از همه غرق می شود»، «خسیس» و «عروس مردگان» آتش عشق به بازیگری را در وجودش شعله ورتر کرد.

هدا استواری

در مجموعه انعکاس

در سال ۱۳۹۷ وقتی ۳۳ ساله بود با مجموعه داستانی «انعکاس» با رویکرد اموزشی به سفارش پلیس پیشگیری ناجا در ۱۵ قسمت ۲ دقیقه ای جلوی دوربین رفت.

شهرت

اولین حضور حرفه ای او در قاب تلویزیون بازی در فصل سوم سریال «نون.خ» در نقش «عطا» دوست نازنین، وکیل اخراج شده از دانشگاه بود که بسیار دیده شد.

هدا استواری

تجربه موفق در نون خ

بازی در سریال نون خ شانس بزرگی برای من بود که همزمان شد با تصمیم دوباره من برای بازگشت به عرصه بازیگری که توانستم در یک سریال پرمخاطب کنار همشهری و هم زبانانم بازی کنم.

با کمک و راهنمایی آقای سعید آقاخانی کنار دوستانم در این سریال، بهترین تجربه بازیگری را لمس کردم و این علاقه من به هنرپیشگی صد چندان شد.

منبع خبر: رکنـا