گوستاوو بلانکو هنوز قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست. کارهای مربوط به قرارداد این بازیکن انجام نشده و تا زمانیکه مبلغ قرارداد دیگر بازیکنان این تیم کاهش پیدا نکند، سازمان لیگ نمی‌تواند که قرارداد مهاجم آرژانتینی استقلال را ثبت کند. با وجود اینکه نزدیک به ۳۵ روز از حضور بلانکو در ایران می‌گذرد […]

- مهاجم جدید استقلال با تیپ شخصی در ورزشگاه

گوستاوو بلانکو هنوز قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست. کارهای مربوط به قرارداد این بازیکن انجام نشده و تا زمانیکه مبلغ قرارداد دیگر بازیکنان این تیم کاهش پیدا نکند، سازمان لیگ نمی‌تواند که قرارداد مهاجم آرژانتینی استقلال را ثبت کند.

با وجود اینکه نزدیک به ۳۵ روز از حضور بلانکو در ایران می‌گذرد اما او هنوز از دسترس نکونام دور است و سرمربی آبی‌ها نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند. با وجود اینکه امروز نیز مهاجم آرژانتینی نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود، اما همراه دیگر بازیکنان این تیم به استادیوم آزادی آماده است.

بلانکو که در محل اردوی تیم حاضر شده بود، با اتوبوس اعضای تیم فوتبال استقلال خود را به ورزشگاه رساند تا این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند و امیدوار باشد که حداقل کارت بازی او تا دیدار بعدی آبی‌ها برابر آلومینیوم اراک صادر شود.

منبع: خبـر ورزشی