آرتور کوین یامگا بازیکن چند پُسته استقلال آخرین بار در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال جاری و در دیدار مقابل ذوب آهن از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۳ دومین گل استقلال مقابل ذوب آهن را به ثمر رسانده بود. این بازیکن پس از آن گل دیگر در هیچ یک از رقابت‌های استقلال موفق به […]

- اولین پنالتی فصل استقلال با دکتر بیژن/ یامگا پس از شش ماه‌ونیم گل زد

آرتور کوین یامگا بازیکن چند پُسته استقلال آخرین بار در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال جاری و در دیدار مقابل ذوب آهن از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۳ دومین گل استقلال مقابل ذوب آهن را به ثمر رسانده بود. این بازیکن پس از آن گل دیگر در هیچ یک از رقابت‌های استقلال موفق به گلزنی نشد تا فصل فوتبالی گذشته بدون کسب عنوان قهرمانی برای استقلالی‌ها به پایان برسد.

او حالا پس از حدود ۶ ماه و نیم بار دیگر برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر توانست گل اول استقلال را در نیمه نخست وارد دروازه هوادار کند.

ارتباط جالب پنالتی کوین یامگا با داور این مسابقه این بود که با توجه به کارنامه قضاوت‌های بیژن حیدری در ۵ بازی اخیر، این داور دو بار برای استقلال پنالتی گرفته بود که هر دو بار هم کوین یامگا پشت ضربه ایستاده و آنها را تبدیل به گل کرده بود و حالا این سومین پنالتی بود که باز هم بیژن حیدری در شش قضاوت اخیرش برای استقلال گرفته و باز هم کوین یامگا آن را تبدیل به گل کرد.

یادآور می شود؛ این پنالتی – در مصاف با هوادار – که کوین یامگا آن را تبدیل به گل کرد اولین پنالتی استقلال در لیگ بیست و سوم بود.

منبع: خبـر ورزشی