روابط عمومی اورژانس جیرفت اعلام کرد: تصادف شامگاه ۲۷ مهرماه در محور کهنوج- قلعه‌گنج، هفت کشته و شش مصدوم برجای گذاشت. بر اساس آنچه روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت اعلام کرده است: شامگاه ۲۷ مهرماه طی تماس دریافتی با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۹ و ۱۳ دقیقه خبر حادثه برخورد دو خودرو پراید […]

 روابط عمومی اورژانس جیرفت اعلام کرد: تصادف شامگاه ۲۷ مهرماه در محور کهنوج- قلعه‌گنج، هفت کشته و شش مصدوم برجای گذاشت.

بر اساس آنچه روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت اعلام کرده است: شامگاه ۲۷ مهرماه طی تماس دریافتی با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۹ و ۱۳ دقیقه خبر حادثه برخورد دو خودرو پراید و سمند در محور کهنوج به قلعه‌گنج حوالی منطقه پلگی داده شد که آمبولانس‌های شهری کهنوج، سرخ‌قلعه و قلعه‌گنج در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه پنج نفر از مصدومان این حادثه در دم فوت جان باختند و دو مصدوم دیگر در بیمارستان فوت کردند.

هفت خانواده ایرانی، ناگهان عزادار شدند

بر اساس این خبر، این حادثه مجموعا هفت فوتی و شش مصدوم برجای گذاشت که درمیان فوتی‌ها نوزادی بود که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده بود.

همه مصدومان این حادثه برای مداوا به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ خوبیار مشایخی فرمانده پلیس راه کهنوج درباره علت حادثه مرگبار در محور کهنوج – قلعه گنج، گفت: این حادثه ۱۹:۱۰ دقیقه ۲۷ مهرماه در کیلومتر ۱۸ جاده کهنوج به قلعه گنج به وقوع پیوسته است.

وی انحراف به چپ خودروی سمند را باعث وقوع تصادف شاخ به شاخ با پراید اعلام کرد.

محور کهنوج – قلعه گنج بدلیل نا ایمن بودن برخی نقاط آن، کم عرض بودن، تردد بالا و عدم رعایت سرعت مطمعنه توسط رانندگان، حادثه آفرین شده بطوریکه به عنوان جاده مرگ در بین اهالی محلی از آن نام برده می‌شود.

ایسنا

+