به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مرحله نهایی مسابقات قهرمان کشوری پرش با اسب از ساعت ۱۳ امروز جمعه ۲۸مهر در مجموعه سوارکاری آزمون برگزار شد. ۴۰ سوارکار از مرحله اول در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند که نهایتا ۲۲ نفر به فینال رسیدند. در پایان این رقابت‌ها، شراگیم حبیبی با اسب گیسکا […]

قهرمان مسابقات پرش با اسب کشور مشخص شد
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مرحله نهایی مسابقات قهرمان کشوری پرش با اسب از ساعت ۱۳ امروز جمعه ۲۸مهر در مجموعه سوارکاری آزمون برگزار شد. ۴۰ سوارکار از مرحله اول در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند که نهایتا ۲۲ نفر به فینال رسیدند.

در پایان این رقابت‌ها، شراگیم حبیبی با اسب گیسکا موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کند. علیرضا خوش‌دل با اسب فاراوله زد در جایگاه دوم ایستاد و محمدحسین مکاری نژاد با اسب گیگانت نیز به عنوان سومی دست یافت. همچنین رامین شهابی با اسب چاپارون رده چهارم را کسب کرد و‌ مازیار جمشید خانی با اسب کورادو ۱۳۵ عنوان پنجمی را به دست آورد.

قهرمان مسابقات پرش با اسب کشور مشخص شد

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها رضا زندی سرپرست فدراسیون، مرتضی فرجی پیشکسوت ورزشی و تنی چند از روسای هیات‌های ورزشی استانی و پیشکسوتان سوارکاری، مربیان و… حضور داشتند و کاپ قهرمانی این رقابت‌ها را اهدا کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا