حجت الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) با تقدیر از تجمع های حمایتی از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: سازمان ملل متحد از بدو تاسیس عملکردی جز حمایت از ظالمان، مجرمان و ضدیت با مظلومان عالم نداشته است.   فلاحتی، اظهار کرد: در محتوای اساسنامه ای […]

 حجت الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) با تقدیر از تجمع های حمایتی از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: سازمان ملل متحد از بدو تاسیس عملکردی جز حمایت از ظالمان، مجرمان و ضدیت با مظلومان عالم نداشته است.

 

فلاحتی، اظهار کرد: در محتوای اساسنامه ای و قواعد نهادهایی چون شورای امنیت، عفو بین الملل و سازمان حقوق بشر؛ بیمارستان‌ها، مراکز هلال احمر و مدارس مکان امن اعلام شده اند اما این کشورهای جنایتکار بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار دادند.

 

رسول فلاحتی ادامه داد: اگر این حرکت‌های نابخردانه ادامه پیدا کنند مسلمانان انقلابی و مجاهد با حملاتی از چندین جهت مختلف در داخل اسرائیل و حیفا روزگار را بر صهیونیست‌ها تنگ خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:بیش از چند هزار نفر از جوانان، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهیان و نیروهای دریایی برای اعزام به غزه اعلام حضور کرده اند.

 

وی در پایان با گله‌مندی از وضعیت کمربندی شهرستان تالش گفت: این وضعیت واقعاً پذیرفتنی نیست مردم تالش گرفتارند و مسئولان باید برای رفع مشکل آنها اهتمام جدی داشته باشند.

دیده بان ایران

+