به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمود فکری بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان ما بسیار خوبی ارائه دادند و به استقلال بابت بردی که بدست آوردند تبریک می‌گویم بازی در هر دو نیمه قشنگ بود و ۵ گل داشت. بینندگان مسابقه از دیدن بازی […]

- ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمود فکری بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان ما بسیار خوبی ارائه دادند و به استقلال بابت بردی که بدست آوردند تبریک می‌گویم بازی در هر دو نیمه قشنگ بود و ۵ گل داشت. بینندگان مسابقه از دیدن بازی لذت بردند جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کنند و متاسفانه تعویض‌های اجباری کار ما را خراب کرد و دو تعویض اجباری داشتیم که در مرحله سوم هم سه تعویض باید انجام می‌دادیم که گیر کردیم وسط چه بکنیم و این موضوع کار ما را خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعف را با تعویض‌ها پوشش بدهیم.

وی ادامه داد: بازی قشنگی شد و بازی مردانه و جوانمردانه‌ای بود و هر دو تیم بازی کردند. مورد خاصی در این بازی نداشته که بحث اخلاقی بین بازیکنان، تماشاگران یا کادر باشد و بازی خوبی انجام شد و ما بازنده بودیم.

وی در مورد اینکه نظم تاکتیکی تیمش بهم خورد، گفت: تعویض اجباری در نیمه اول داشتیم و این تعویض اصلا در برنامه ما نبودو فرصت ما را گرفت و نیمه دوم هم یک تعویض اجباری دیگر داشتیم. شاید آن لحظه نیاز به تعویض سه بازیکن نداشتیم و نیازی که بود را نتوانستیم در آن یک مرحله انجام بدهیم و گل خوردیم سه تعویض تهاجمی انجام دادیم که شاید دیر شده بود.

سرمربی تیم هوادار در مورد عملکرد تیمش که در ۷ بازی فقط ۵ امتیاز گرفته است،   گفت: ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیریم نتایج برای من و بازیکنان راضی کننده نیست بازی‌های خوبی ارایه کردیم و می‌توانستیم ۲-۳ امتیاز بیشتر بگیریم،   انتظاری که از تیم داریم، کمترین بودجه را در بین تیم‌ها داریم و زیر ۸۰ میلیارد تومان بودجه ماست و ما را زیاد خجالت ندهید. در مجموعه ۵ امتیازی که گرفتیم می‌توانیم تلاش بیشتری کنیم و بازیکنان باید خودشان را جمع کنند و باروحیه به سراغ بازی‌های بعدی برویم.

فکری در مورد اینکه استقلالی‌ها شما را تشویق کردند، گفت: ممنونم قبل از بازی هم گفتم هرچقدر احترام بگذاریم به پیشکسوتان خوب است ان‌هایی که برای تیم زحمت کشیدند احترام بگذاریم به فرهنگ باشگاه و هواداران مان بودند. می‌شنیدم بازیکنانی که در گذشته برای استقلال بازی کردند تشویق شدند و من هم به میدان آمدم تشویق کردند البته نیازی به این تشویق‌ها نداریم باشگاه بزرگ استقلال فرهنگش را باید نشان بدهد و قدر دان کسانی باشد که برایش زحمت کشیدند. استقلال برنده شد شاید اگر به ما بی احترامی می‌کردند می‌بردند و اگر احترام می‌گذاشتند هم شاید برنده می‌شدند احترام گذاشتند یا نگذاشتند نتیجه بازی را مشخص نمی‌کند، اما از هواداران تشکر می‌کنم.

سرمربی هوادار در مورد اینکه چرا دفاع نکردید گفت: برنامه ما را تعویض‌های اجباری خراب کرد وگرنه هم می‌تونستیم جلو بازی کنیم و گل‌ها را حفظ کنیم و کم تجربگی گردیم و شاید اگر پنالتی را نمی‌دادیم استقلال در شرایط بازی گل نمی‌زد، ولی آن اشتباه را کردیم و ۲ بر یک نتیجه مطمئنی نیست هرچند ۲ بر صفر هم نتیجه مطمئنی نمی‌تواند باشد جایی که می‌توانستیم جلو بازی می‌کردیم و تعویض‌های اجباری کار را خراب کرد و اگر فرصت تعویض داشتیم نقاط ضعف را پوشش می‌دادیم.

وی در مورد اینکه لبخند دارید خوشحالید‌ی ناراحت، گفت: هرچی شما برداشت می‌کنیم اگر خوشحالید که بروید و جشن بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا