جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد. به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ از محبوس شدن فردی و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل […]

جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد.

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ از محبوس شدن فردی و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در منطقه مکریان خبر دادند که گروه امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی مهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حادثه در یک منزل مسکونی اتفاق افتاده و بنا بر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان، یک نفر در داخل حضور داشته که با توجه به گذشت ساعات زیاد و عدم پاسخگویی، نگرانی همسایه ها را موجب شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل متاسفانه با پیکر بی جان جوان ٢٧ ساله مواجه شدند که پس از بررسی و معاینات معلوم شد جان خود را از دست داده است.

فداکار اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، شخص فوت شده را جهت انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی گفت: این حادثه ناگوار به دلیل سهل انگاری و عدم کنترل شیر گاز بخاری به وقوع پیوسته بود.

وی تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند در شروع فصل سرما، از افراد متخصص برای سرویس، تنظیم و راه اندازی وسایل و تجهیزات گازسوز استفاده کرده و ایمنی محل نصب وسایل گازسوز ازجمله دودکش ها، شیلنگ گاز، اتصالات و بست ها و دریچه تامین هوا را بررسی کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.