برد دراماتیک استقلال زیر سر این بازیکن بود!
برد دراماتیک استقلال زیر سر این بازیکن بود!

آرش رضاوند در دیدار امشب تیمش مقابل هوادار درخشید و روی دو گل استقلال تاثیر مستقیم داشت.

 

به گزارش زیرنویس، استقلال موفق شد در دیداری دراماتیک در ورزشگاه آزادی مقابل هوادار با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد و امتیازاتش را به عدد ۱۵ برساند. مسابقه‌ای که آبی‌ها ظرف هفده دقیقه ابتدایی بازی دو مرتبه دروازه خود را باز شده دیدند ولی توانستند به بازی برگردند.

یکی از ستاره‌های استقلال که به شکل نامحسوسی روی دو گل آبی‌ها اثر مستقیم گذاشت، آرش رضاوند است که پایه‌گذار و آغازکننده کامبک تیم نکونام بود چرا که روی تیزهوشی این بازیکن بود که گل اول زده شد.

پس از آن‌که بیژن حیدری یک خطای چندمتری پشت محوطه جریمه به سود استقلال اعلام کرد، شروع زودهنگام رضاوند در دقیقه ۲۳ با خطای مدافع هوادار به روی مهرداد محمدی، به یک ضربه پنالتی منجر شد که کوین یامگا گل نخست بازی را وارد دروازه حقیقی کرد تا آبی‌ها به کامبک امیدوار شوند.

رضاوند روی گل سوم نیز اثر مستقیم داشت و در دقیقه ۸۴ با دید خوب و سری بالا، مهرداد محمدی که از سمت چپ خط دفاعی هوادار وارد محوطه جریمه شده بود را صاحب توپ کرد تا این بازیکن ملی‌پوش با یک شوت دیدنی دروازه حقیقی را باز کند.

رضاوند دو فصل قبل و در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد پیوست و مسیر فوتبالی او دگرگون شد. این بازیکن در تیم نکونام احیا شد و با فولاد در مدتی کوتاه ۴ گل زد و ۴ پاس گل داد. حالا او خوش‌شانس است که دوباره در تیم نکونام عضویت دارد و می‌تواند زیر نظر این سرمربی جوان به درخشش ادامه بدهد.

منبع: خبـر ورزشی