استقلال تنها در یک صورت می‌تواند چنین در ابتدای یک بازی مغلوب حریفش شود که هنوز در جریان مسابقه قرار نگرفته باشد. تعطیلی‌های متوالی شاید برای بسیاری از تیم‌ها مفید بوده باشد و توانسته باشند عقب افتادگی ابتدای فصل شان را با بدنسازی و تمرینات آماده سازی جبران کرده باشند اما طبیعتا برای آبی پوشان […]

- کلوب| استقلال ترسناک می‌شود

استقلال تنها در یک صورت می‌تواند چنین در ابتدای یک بازی مغلوب حریفش شود که هنوز در جریان مسابقه قرار نگرفته باشد.

تعطیلی‌های متوالی شاید برای بسیاری از تیم‌ها مفید بوده باشد و توانسته باشند عقب افتادگی ابتدای فصل شان را با بدنسازی و تمرینات آماده سازی جبران کرده باشند اما طبیعتا برای آبی پوشان پایتخت هرگز چنین نبوده است. وقتی یک نیمه گذشت، استقلال در نیمه دوم خود واقعی اش را پیدا کرد، حملات گسترده برای جبران گل عقب افتاده هدف اول و سپس گل برتری و کسب ۳ امتیاز کامل هدف دوم آنها بود. هدفی که در دقیقه ۸۴ به نتیجه رسید آنگاه این تیم حریف بود که استقلال را اینگونه شناخت.

استقلال ۳ گل زد و در بسیاری از حملات گل‌های به ثمر نرسیده دیگری داشت تا به معنای واقعی کلمه ترسناک شود، ترسناک از این نظر که باید به حریفان آینده اش اینگونه معرفی شود که شاید بتوانید در جریان بازی از استقلال جلو بیفتید اما نتیجه پایانی بازی در انتهای ۹۰ دقیقه و سوت داور چیز دیگری است و آن تنها برد تیم استقلال است و بس.

پس به گل‌هایی که به این تیم می‌زنید زیاد امیدوار نباشید هر چند می‌توانید خوشحالی کنید اما شادی پایان بازی تنها متعلق به تیم استقلال و هوادارانش خواهد بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی