زورخانه‌ها در مدارس راه‌اندازی می‌شود
زورخانه‌ها در مدارس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، رضامراد صحرایی در حاشیه آیین آغاز مسابقات دانش‌آموزی سراسر کشور که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مسیر قوی شدن ایران در هر حوزه‌ای از مدرسه، با مدرسه و در مدرسه‌ها رقم می خورد. اگر قهرمان ملی می‌خواهیم باید در مدرسه آن را پیدا کنیم. در […]

- زورخانه‌ها در مدارس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، رضامراد صحرایی در حاشیه آیین آغاز مسابقات دانش‌آموزی سراسر کشور که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مسیر قوی شدن ایران در هر حوزه‌ای از مدرسه، با مدرسه و در مدرسه‌ها رقم می خورد. اگر قهرمان ملی می‌خواهیم باید در مدرسه آن را پیدا کنیم. در دو سالی که گذشت در دولت سیزدهم طرح شهید سلیمانی را اجرا کردیم که در این طرح قریب به ۲۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای ساخته شد. تعداد زیادی زورخانه در حوزه دانش‌آموزی در حال شکل گیری است. رویداد پدر و پسری و مادر دختری را برای اولین بار در آموزش و پرورش برگزار کردیم.

صحرایی افزود: فدراسیون دانش آموزی ما نخ تسبیح تمام فدراسیون‌های کشور است چراکه استعدادها را پیدا کرده و به آنها معرفی می‌کند. ما برای ایجاد رابطه بین فدراسیون دانش‌آموزی و سایر فدراسیون‌ها به منظور کشف استعدادها و تبدیل کردن آنها به قهرمانان آینده آمادگی کامل داریم. در حال حاضر نیز به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی طرح ۱۰۰ در ۱۰۰ را اجرا و برنامه ریزی آن را آغاز کردیم، یعنی ۱۰۰ رویداد و مسابقات ورزشی در ۱۰۰ روز مدرسه‌ای از ابتدای آبان تا انتهای اسفند اجرا شود. اینها زمینه‌ای برای استعداد یابی است.

منبع: اطلاعات انلاین