فایده مصدومیت چند مهره کلیدی برای پرسپولیس؛ تولد یک ستاره جدید!
فایده مصدومیت چند مهره کلیدی برای پرسپولیس؛ تولد یک ستاره جدید!

میلاد سورگی نمایش خوبی در اولین بازی فیکس خود برای پرسپولیس داشت.

پرسپولیس, فوتبال - فایده مصدومیت چند مهره کلیدی برای پرسپولیس؛ تولد یک ستاره جدید!

پرسپولیس این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. یکی از مشکلات اساسی این تیم که در این فصل گریبان سرخ پوشان را گرفته،مصدومیت ستاره‌های تاثیرگذار است. دو ستاره این تیم یعنی یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به احتمال زیاد فصل را از دست خواهند داد و چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم وضعیت نامشخصی دارند.در بازی با پیکان دست یحیی آنقدر بسته بود که اکثر نیمکت نشینان پرسپولیس، بازیکنان زیر ۲۳ سال بودند و خیلی از آن‌ها تجربه بازی در لیگ برتر نبودند.

هرچند غیبت ستاره‌های پرسپولیس در بازی‌های اخیر تاثیرگذار بوده و دست گل‌محمدی را حسابی خالی کرده ولی یک فایده هم داشته است. تنها فایده غیبت مهره‌های کلیدی پرسپولیس بازی دادن به جوان ترها بوده است. میلاد سورگی که پدیده این فصل پرسپولیس بوده و یحیی از او چند بار به عنوان بازیکن جانشین استفاده کرده،در بازی با پیکان برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی هم داشت.

عملکرد خوب سورگی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به داشتن یک هافبک با استعداد امیدوار شوند و این بازیکن هم می‌تواند با ادامه این روند بازی‌های بیشتری برای پرسپولیس انجام دهد و به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

منبع: خبـر ورزشی